1396-11-14 06:49
666
0
49931
طی شش ماه گذشته؛

پرداخت 260 میلیون تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان گرگان

در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی طی شش ماه گذشته 260 میلیون تومان تسهیلات به هنرمندان شهرستان گرگان پرداخت شد.

به گزارش گلستان ما ؛ یاسر قندهاری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان از پرداخت 260میلیون تومان تسهیلات کم بهره با مشارکت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی شش ماه گذشته به هنرمندان صنایع دستی شهرستان گرگان در غالب تسهیلات مشاغل خانگی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: طی این مدت 42 پرونده جهت دریافت این تسهیلات به بانک عامل معرفی شده اند که از این تعداد 26 مورد تسهیلات مبلغ 10 میلیون تومان دریافت کرده و مابقی نیز در دست اقدام می باشد.

قندهاری اظهار کرد: 26 مورد تسهیلات پرداختی به هنرمندان صنایع دستی شهرستان گرگان به مبلغ 260 میلیون تومان از محل بانک کشاورزی پرداخت شده است .

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگانافزود: استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان از جاذبه ها و ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است که تنوع محصولات صنایع دستی هنرمندان این شهرستان یکی از این ظرفیت ها می باشد.

قندهاری در پایان گفت: حمایت از هنرمندان صنایع دستی می تواند موجب رشد اشتغال پایدار در شهرستان و از طریق جذب و معرفی محصولات صنایع دستی به گردشگران به عنوان سوغات و ره آورد سفر در نهایت موجب رشد اقتصادی شهرستان گردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.