1396-11-15 14:02
1187
0
50013
رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان گرگان خبر داد؛

افتتاح متمرکز ۱۴ واحد مسکونی مددجویان گرگانی + تصاویر

مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های مسکونی کمیته امداد شهرستان گرگان با حضور مسئولان در روستای باغ گلبن این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اسماعیل باغبانی، رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان گرگان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: به مناسبت ایام دهه فجر ۱۴ واحد مسکونی سرپرستان خانوار ازکارافتاده وزنان سرپرست خانوار شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان گرگان بااعتبار ۷۸۰ میلیون تومان از محل منابع امدادی، کمک خیران و تسهیلات بانکی افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح هشت واحد مسکن روستایی و شش واحد مسکن شهری افزود: یکی از سیاست‌های مهم و اساسی کمیته امداد تأمین مسکن مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است زیرا داشتن سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی افراد یکی از نیازهای ضروری و اولیه هر فرد محسوب می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی و به مناسبت این ایام این واحدهای مسکونی مورد بهره‌برداری نیازمندان قرار می‌گیرد.

باغبانی با اشاره به خرید و ساخت سه مسکن شهری بااعتبار ۲۱۴ میلیون تومان برای مددجویان منطقه یک گرگان عنوان کرد: از این تعداد ساخت هفت واحد مسکن روستایی بااعتبار ۳۴۰ میلیون تومان به مددجویان منطقه یک گرگان وخرید سه مسکن شهری و ساخت یک مسکن روستایی بااعتبار ۲۲۶ میلیون تومان به مددجویان منطقه دو این شهرستان اختصاص یافت.

رئیس کمیته امداد منطقه سه شهرستان گرگان یادآور شد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های زند‌گی زنان سرپرست خانوار مشکل مسکن است زیرا بیشتر آن‌ها د‌ر منازل استیجاری به سر می‌برند‌ و د‌رصد‌ بیشتر د‌رآمد‌ خود‌ را به پرد‌اخت اجاره‌بهای مسکن خود‌ اختصاص می‌دهند.

باغبانی با توجه به افتتاح هشت طرح اشتغال‌زایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه سه شهرستان گرگان در دهه فجر امسال گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر اقداماتی اعم از پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه ۲۵ نوعروس نیازمند، نشست هم‌اندیشی با محوریت انقلاب اسلامی و تحقق شعار سال و گردهمایی دانشجویان به‌منظور استکبارستیزی و حمایت از جبهه مقاومت نیز برای مددجویان این منطقه برگزار می‌شود.

Emdad 5

Emdad 5

Emdad 5

Emdad 5

Emdad 5

Emdad 5

Emdad 5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.