1396-11-23 19:13
2739
0
50436
با محوریت عشق و رابطه زناشویی زوجین برگزار شد؛

دومین همایش تحکیم خانواده با حضور دکتر انوشه در گرگان + تصاویر

دومین همایش تخصصی تحکیم خانواده با حضور دکتر سید محمود انوشه، دکترای روانشناسی و معلم عشق و زندگی دکتر موسوی با محوریت عشق و رابطه زناشویی زوجین در گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، انوشه، دکترای روانشناسی و متخصص تیپولوژی در همایش "تخصصی تحکیم خانواده " در گرگان گفت: ازدواج یعنی شناخت، انعطاف و امید دادن متقابل برای باهم رسیدن به یک هدف مشترک است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: بزرگترین هرگز زندگی، قضاوت نکردن دیگران در موقعیتی که در آن نبوده ایم است.

این دکتر روانشناس یادآور شد: هرگز تحت کنترل وتاثیر سه عامل؛ گذشته، پول و مردم نباشید.

این متخصص تیپولوژی خاطر نشان کرد:هیچگاه احساس، صداقت و خانواده خود رو فدای هیچ کس و هیچ چیز نکنید.

وی تصریح کرد: هرگز کسانی که در سختی ها رها یا گرفتارترتان می کنند و یا در سختی ها یاری میکنند فراموش نکنید.

به گفته وی، نگرانی امروز، مشکل فردای را حل نمی کند بلکه فقط شادی امروزیتان را از بین می برد.

دکتر انوشه با اشاره به اینکه مشکل جامعه نادانی نیست بلکه توهم دانایی است، افزود:دانش و اطلاعات با یکدیگر تفاوت دارند و دانستی های نادرست و اطلاعات نسنجیده و زرد ، خطر بزرگ مردم کشور است که از طریق موبایل ها ترویج می شود.

وی با توجه به میزان طلاق حال حاضر کشور ایران 21 نفر در ساعت است، گفت: میانگین صرف زمان، انرژی و تمرکز دانشجویان ایرانی بر روی موبایل بیش از 43 واحد دانشگاهی در ترم است.

این متخصص تیپولوژی یادآور شد: صمیمیت ، تعهد و شور و شوق جنسی سه راس مثلث عشق کامل است. 

دکتر انوشه با اشاره به اینکه اگردر رابطه ای صمیمیت و تعهد باشدعشق ترحمی است افزود: عشق رمانتیک حاکم بر 95 درصد دانشجویان ما فاقد تعهد و عشق حاکم بر بیشتر خانواده های ایرانی فاقد صمیمیت است و فقط دارای دو مولفه ی تعهد و میل جنسی است.

وی به 8 دلیل طلاق های زود هنگام در خانواده ها اشاره کرد و گفت: اصرار خانواده ها، ارتباط با عشق سابق، فراموش کردن رابطه گذشته، ازدواج به امید تغییر و رسیدن به همسر ایده آل، ازدواج از سر شیفتگی و ترحم و ازدواج با استاد و مربی از عوامل طلاق ها امروز جامعه است.

گفتنی است، دکتر سید محمود انوشه دکترای روانشناسی و تحصیل کرده لبنان است و در سالهای اخیر بدلیل سخنرانی ها و صحبتهای زیبا ، جذاب و البته پر مفهوم و کاربردی مورد حمایت مخاطبین زیادی قرار گرفته است.این متخصص تیپولوژی با کوله باری از علم و تجربه از ۸۹ دانشگاه کشور و خارج از کشور از لبنان تا فرانسه، مشاور وزیر فرانسه هم بوده است.

گفتنی است، این همایش تخصصی به همت دانشگاه پیام نور استان گلستان، واحد سلامت روان معاونت بهداشتی گرگان و مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت باران برگزار شد.

Anoshe 2

Anoshe 2

Anoshe 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.