1396-12-09 07:49
1137
0
50993
فرمانده سپاه گرگان :

باور «ما میتوانیم» کشور را به جلو می برد/ انقلاب ما مقتدرترین نظام منطقه است

فرمانده سپاه گرگان گفت: پیشرفت کشور مرهون باور به شعار «ما می توانیم» و نیروی متخصص داخل کشور است .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛  سید"علی مهاجر" امروز در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال فرهنگیان استان گلستان که در دانشکده مائده برگزارشد، اظهار کرد: پیشرفت کشور در طول چهل سال و در اوج تحریم ها، مرهون باور به شعار «ما می توانیم» و نیروی متخصص داخل کشور است .

وی افزود: جنگ اقتصادی که  از سوی دشمنان آغاز شده است و برای تبدیل کردن ما به کشوری مصرفی تلاش می کند،  اما ما با روحیه جهادی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی برا آن نیز پیروز خواهیم شد .

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی یک دنیا (47 کشور)و با نام صدام، تصریح کرد: در آن زمان صدام براورد درستی از بی ثباتی قوای نظامی ما داشت و تصور می کرد حتی با در چند روز کشور ما را شکست دهد  اما حساب جوانان، زنان و مردان غیرتمند ما را نکرده بود .

مهاجر بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تحریم کامل بودیم، اوضاع اقتصادی و نظامی ما حرفی برای گفتن نداشت اما  ایثارگری جوانان دفاع مقدس افتخار آمیز را رقم زد ثابت کرد که با هیچ هم ثابت کردیم که ما می‎توانیم.

فرمانده سپاه گرگان در خاتمه با بیان اینکه انقلاب ما  مقتدرترین در منطقه است، افزود:  همت جوانان این مرز و بوم برای پیشرفت و رشد علمی شهید تهرانی مقدم ها را تربیت کرده است که امروز با موشک های دوربرد نقطه به نقطه تروریست های داعشی را نابود می کنند .  

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.