1396-12-29 07:45
1289
0
51820
فرماندار گرگان:

راهیان نور یک گنج معنوی است

فرماندار گرگان در حاشیه مراسم بدرقه اعزام بسیجیان گرگانی به راهیان نور گفت: راهیان نور در واقع یک گنج معنوی و تمام نشدنی برای آیندگان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ سید عباس حسینی در حاشیه اعزام بسیجیان گرگانی در گفتگو با خبرنگاران بعد از تبریک به مناسبت سال نو اظهار کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور تاکیدات فراوانی دارد در حقیقت راهیان نور یک گنج معنوی و تمام نشدنی برای آیندگان است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه راهیان نور برای نسلی است که جنگ را درک نکرده اند بسیار مفید است بیان کرد: فرزندان امروز به خاطر اینکه جنگ را درک نکرده اند و ایثار شهداء را از نزدیک مشاهده نکرده اند مقداری باورش سخت است اما با سفری معنوی در این ایام به راهیان نور می توانند همچون رزمنده های سابق در راه دفاع از ارزش های دفاع مقدس پیشگام باشند.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین، هم از نگاه مادی و هم از نگاه معنوی به راهیان نور اعتقاد قوی دارند و حتی شاهد این هستیم که در مراسم بدرقه با شور و اشتیاق حاضر شده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: این رسم و رسومی که موقع سال تحویل مردم ایران بر روی مزار شهداء حضور پیدا می کنند و از شهداء در سال جدید مدد می خواهند بسیار نیکو و پسندیده است و انشاء الله این راه تداوم داشته باشد.

وی در پیایان متذکر شد: فرمانداری هم به هر طریقی بتواند در کنار برنامه های فرهنگی حضور پیدا می کند و تمام تلاشش این است که بتواند فعالیت هایی که برای تقویت نظام و تببین راه شهدا انجام می شود گام بردارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.