1397-01-15 17:02
1189
0
52222
رئیس جمعیت هلال احمر گرگان:

خدمات رسانی 7 پایگاه هلال احمر در گرگان به مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان گفت: 7 پایگاه هلال احمر از 25 اسفند تا 16 فروردین، در سطح شهرستان، به مسافران نوروزی خدمات رسانی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ آرش اسفندیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: طرح ستاد سفرهای نوروزی هلال احمر در شهرستان گرگان همزمان با کل کشور از 25 اسفند تا 16 فروردین اجرا شد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان، در ایام نوروز، با برپایی 7 پایگاه و خدمات رسانی در ابعاد "امداد و نجات" و "راهنمایی مسافران نوروزی" در خدمت مردم بود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: دو پایگاه نوروزی هلال احمر در میدان بسیج شهر گرگان بود که با همکاری سپاه گرگان توانست خدمات خوبی به مسافران بدهد، دو سال متوالی در این میدان به صورت تجمیعی به مسافران خدمات رسانی می شود، پیشنهاد می کنیم در سال آینده، دستگاه های خدمات رسان شهر، در این میدان که المان معروف و چشم نوازی نیز دارد، در کنار ما باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان متذکر شد: پایگاه دوم نوروزی ما در جرجان بود که متاسفانه فضای خوبی نداشت، مع الاسف ما هر ساله در این مکان با مشکلات زیادی روبرو هستیم البته حمایت خوبی از دوستان نیروی انتظامی صورت گرفت ولی شاهد سرقت چادر و بنر بودیم.

وی همچنین بیان کرد: دو پایگاه نوروزی جمعیت هلال احمر در نهارخوران به انضمام یک خیمه نماز، یک پایگاه ثابت امدادی در شهر قرق و یک پایگاه نیز در روستای چارباغ مستقر بودند و به مسافران و مردم عزیز خدمات رسانی کردند.

اسفندیاری با اعلام شماره تلفن گویای 112 به عنوان شماره خدمات رسانی 24 ساعته جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: این تلفن به صورت کشوری در تمام نقاط کشور پوشش امدادی می دهد و اگر هر مسئله ای در هر نقطه ای از کشور بوجود بیاید، دوستان هلال احمر با این شماره تلفن، پاسخگوی هموطنان خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان گفت: در نوروز سال جاری حوادث کمتری نسبت به گذشته به شماره تلفن 112 جمعیت هلال احمر گرگان اعلام شد که جا دارد بابت این خدمت رسانی از شهرداری، فرمانداری، سپاه و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان تشکر کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.