1397-01-21 12:58
1277
7
52427
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان:

نصب تابلوهای راهنمای گردشگر در 29 نقطه از شهر گرگان

نائب رئیس شورای شهر گرگان از نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در 29 نقطه از شهر گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ علی اصغر یوسفی، رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون گردشگری زیست شهری و خدمات شهری برای اولین بار طی عمر شورایی شهر گرگان شکل گرفت.

وی افزود: این کمیسیون در دهمین جلسه خود برنامه ریزی طرح ها و برنامه های نوروزی را با دستور کار پیگیری نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در سطح شهر آغاز کرد و این مهم در 29 نقطه شهر انجام پذیرفت.

یوسفی از دیگر اقدامات این کمیسیون حضور شورا و شهرداری گرگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران عنوان کرد و متذکر شد: این حضور برای اولین بار طی عمر این نمایشگاه بین المللی صورت گرفت و فرصتی شد تا بتوانیم فرهنگ استان را اشاعه و سوغات، صنایع دستی و موسیقی خود را معرفی کنیم.

وی به ارائه گزارش عملکردی از اقدامات کمیسیون گردشگری در ایام نوروز پرداخت و ابراز کرد: ارائه خدمات به مسافرین، اجرای سفره های نوروزی، برپایی بازارچه موقت صنایع دستی، برپایی ایستگاه نوروزی در سه نقطه از شهر، راه اندازی کاروان نوروزی، دیدار و دلجویی از خانواده متوفیان شهرداری، برگزاری مسابقات و برنامه های شاد در محلات، آماده سازی دو سالن ورزشی قابوس و دخانیات جهت استفاده در مواقع بحران، اجرای برنامه نوروزخوانی، ایستگاه های استقبال نوروزی در پارک شهر و میدان بسیج و سایت همکلاسی، اجرای برنامه های نوروزی در میادین ورودی و نمایش نوروزی شاد بخشی از برنامه های ما در ایام نوروز بودند.

یوسفی همچنین افزایش ساعت کاری اتوبوسرانان، شستشوی داخلی اتوبوس ها، رنگ آمیزی اتوبوس ها و پایانه ها و بازسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی را از جمله برنامه های سازمان حمل و نقل شهرداری در ایام نوروز خواند.

افتتاح سه گلخانه سرپوشیده، رنگ آمیزی دیواره ها، تهیه 5هزار گلدان، گماشتن فرش گل و فلاور باکس در سطح شهر، گلکاری ماشین با همکاری سازمان اتوبوسرانی و قطار گل از دیگر مواردی بود که یوسفی به آنها اشاره کرد و گفت: تمامی گل های استفاده شده در نوروز حاصل تولیدات بومی خود گرگان بود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان در پایان اظهار کرد: اگرچه امروز پایانی است بر یکسال تلاش بی وقفه اما سرآغازی برای تلاش بیشتر با امید به فردای بهتر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.