1397-04-19 06:18
904
0
55053
حجت الاسلام و المسلمین دیلم:

سرمایه امروز دشمن جنگ نرم و عملیات روانی است

بیست و هشتمین یادواره شهداء روستای نوده ملک عصر پنجشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء به همت پایگاه های بسیج روستا و با حجت الاسلام و المسلمین دیلم نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد کاووس در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام و المسلمین دیلم با اشاره به آیه 10 سوره صف گفت: شهدا چون با معامله با خدا داشتند ماندگار داشتند،پاک شدند و حضور در صحنه را دارند،آنان به دنبال شهد شهادت بودند و خوشا به آنانکه با شهادت رفتند و در قهقهه مستانه شان عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ اند و مقام عنداللهی دارند.

وی در ادامه گفت: شهدا ما را مثل یک چتر و شعاع نورانی می بییند و درود بر این مردم بزرگوار که در جهت معامله با خدا جان دادند و بهشت برین از آن شان شده است.

دیلم اظهار کرد: دورنگار دشمنان ما در اتاق های فکرشان اینست که مردم ایران ، مجاهدین ، رزمندگان ،مدافعان حرم با دو بال پرواز می کنند که آن یک بال جهاد و شهادت و عاشورایی بودن و معامله با خدا و بال دیگر مهدویت و انتظار و همچنین زرهی بنام ولایت دارند.

وی افزود: دشمن معتقد است نقشه راه به دست ولایت است پس باید ولایت را مورد هدف قرار داد و همانطور که می بینید بافته های دشمنان در سال های گذشته با یک سخنرانی مقام معظم رهبری به هم می ریزد.

وی با اشاره به آیه 36 سوره نحل گفت: خداوند به دو جهت کتب آسمانی و پیامبران را بر انسان نازل کرده است : اول اینکه بنده خدا باشند و دوم از طاغوت بیزاری بجویند و این بندگی خداست که شهداء را تکلیف گرا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دیلم با اشاره به آیه 111 سوره توبه گفت : خداوند خون شهداء را به بهای بهشت خریداری کرده است و این راز ماندگاری شهداست.

وی با بیان اینکه اگر مردم در صحنه نباشند دست امام معصوم خالی خواهد بود، گفت: آن چیزی که دشمن امروز می خواهد به عنوان سرمایه استفاده کند جنگ نرم و عملیات روانی است.

ایشان در پایان گفت: با مدیریت جهادی و انقلابی و آرمان های شهداء هر کار لاینحلی انجام شدنی است.

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

Golestan nodeh 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.