1397-04-28 07:18
1208
0
55343

دیدار نماینده مردم گرگان و آق قلا با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان

نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، در آستانه هفته ملی مهارت نورمحمد تربتی نژاد نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با سیدعلیرضا حسینی طلب مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان دیدار کردند.

golestanema11

بنا براین گزارش: سیدعلیرضا حسینی طلب در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به نماینده مرکزاستان به تشریح اهمیت و جایگاه آموزش های مهارتی پرداخت و مهارت آموزی را یکی از مهمترین مولفه ها جهت رفع مشکل بیکاری جوانان و اشتغالزایی معرفی کردند.

 وی با بیان اینکه بیشترکارآموزان و مراجعه کنندگان به مراکز تابعه آموزش فنی وحرفه ای استان را جوانان تشکیل می دهند افزود: تمام سعی و تلاش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مراکزتابعه استان گلستان این است که بتواند نقش مهمی در رفع بیکاری و اشتغالزایی جوانان داشته باشد.

در پایان این جلسه: امیدجافرنوده و پرستو حیدری روسای مراکز آموزش فنی وحرفه ای برادران و خواهران گرگان به تشریح عملکرد آموزشی مراکز خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از آموزش های مهارتی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای شدند و از ایشان جهت بازدید از مرکز خود دعوت بعمل آوردند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.