1397-10-09 10:23
1407
0
59963
اوج حضور مردم استان در مصلی گرگان؛

مردمی که در نهمین سال حماسه 9دی ایستادگی تا پای جان را سر دادند

امروز مصلی ها و میدانهای اصلی استان گلستان شاهد حضور پرشور مردمی بود که آمدند تا با گذشت 10 سال از فتنه سال 88 و حماسه ای که در 9دی آن سال افریدند را گرامی بدارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ مردم امروز زاینده بودن انقلاب را به همگان ثابت کردند همانطور که امام در سال 42 لشکریانش را از گهواره ها انتخاب کرد و این جوانان هوشیار و بالغ بودندکه انقلاب عظیم را خلق کردند،حماسه 9دی هم که در حد و تراز انقلاب اسلامی بود را جوانان و نوجوانانی بوجود آوردند که نه امام را دیدند و نه دفاع مقدس را.

image 2018 12 30 13 10 20 90 HRE

امروز در سالگرد 9امین سال از آن حماسه بزرگ کودکان و خردسالانی آمده بودند و شعار دفاع از انقلاب و رهبری را تا پای جان سر دادند که فتنه 88 را درک نکرده بودند.

سردار شریف، امروز در جمع حماسه سازان 9دی گرگانی گفت: امریکا اسرائیل و انگلیس پشت صحنه اصلی فتنه88بود اما کسانی می خواهند با کج سلیقگی وقایع 88 را به یک موضوع داخلی تبدیل کنند

001 5

سخنگوی سپاه پاسداران عامل اصلی تحریم ها را وقایع 88خواند در حالی که کسانی که این فتنه را بوجود آوردند می توانستند با عمل به قانون مانع آن شوند.

مردم در سالگرد 9دی از مسئولین خواستند که مدیریت انقلابی دهه 60 تنها راه برون رفت از وضعیت موجود است و اگر می خواهید بهانه را از دست دشمنان بگیرید تا با سوء استفاده از وضع اقتصادی موجود نتواند فتنه و غائله ای شبیه 88 را بوجود آورند باید انقلابی و جهادی عمل کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.