1398-05-07 14:03
949
0
64702
رئیس کل دادگستری گلستان:

گیت ورودی در "زیارت" گرگان راه اندازی می شود

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای جدید در منطقه روستای زیارت گرگان، گیت ورودی در این روستا راه اندازی می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در جلسه شورای قضایی استان که با هدف بررسی تصرفات غیرمجاز و فساد اداری در حوزه ی منابع طبیعی و محیط زیست استان برگزار شد، اظهار کرد: گزارش کاملی از میزان و نوع تخلفات در منطقه زیارت گرگان و وظیفه مندی دستگاه ها به کمک دادستان و بازرسی استان در حال جمع آوری و تدوین است که پس از تکمیل، نتیجه این گزارش از طریق رسانه ها به مردم اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: در کنار اجرای احکام قلع و قمع در منطقه زیارت گرگان، جلوگیری از ساخت و سازهای جدید را نیز پیگیری می کنیم که یکی از اقداماتی که در قالب مصوبات سفر هیئت اعزامی تهران هم تصویب شد، راه اندازی گیت ورودی برای زیارت گرگان است.

هاشمیان با تاکید بر این که کم رنگ کردن مناطق در سایه ی استان که محل امنی برای زمین خواران شده است را به طور جدی دنبال می کنیم، گفت: در برخی مناطق استان مانند جهان نما، بین محیط زیست و منابع طبیعی بر سر حفاظت از این منطقه و برخورد با متخلفان اختلاف نظر وجود دارد که همین امر سبب ایجاد حاشیه امن برای سودجویان و افزایش ساخت وساز در این منطقه شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه ی قبلی شورای حفظ بیت المال استان، قرار شد استانداری این اختلاف را حل کند اما هنوز دراین باره اقدامی صورت نگرفته است و اگر به زودی این موضوع تعیین تکلیف نشود برای مدیران متولی اعلام جرم خواهیم کرد.

صدور 50 حکم قلع و قمع در زیارت

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه گفت: 50 رای قلع و قمع مربوط به زیارت گرگان در محاکم استان قطعی شده که از این تعداد 20 مورد اجرا شده و بقیه آرا نیز در نوبت اجرا هستند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی همچنین از تشکیل گروهی مشترک از همه دستگاه های اجرایی متولی برای جلوگیری از ادامه ساخت و ساز غیرمجاز در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.