1396-01-05 08:22
1006
0
37007
فرماندار شهرستان گُمیشان خبر داد؛

ثبت نام 132 داوطلب برای انتخابات شوراها در شهرستان گُمیشان

فرماندار شهرستان گُمیشان از نامنویسی 132 داوطلب جهت عضویت درپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها دراین شهرستان در روز پنجم خبر داد.

به گزارش گلستان ما، امیر شیر توماج گفت از 30 اسفند 95 تا ساعت 17 روز جمعه چهارم فروردین این تعداد داوطلب عضویت در شوراها با حضور در فرمانداری ها و بخشداری های بخش مرکزی و گلدشت این شهرستان نامنویسی کردند که از این تعداد 5 نفر خانم و 127 نفر مرد هستند.

وی گفت: تاکنون 20 نفر جهت عضویت در شورای شهر گمیش تپه و 11 نفر برای شهر سیمین شهر و تعداد 101 نفر نیز برای روستاهای بخش مرکزی و گلدشت ثبت نام کرده اند.

توماج از روند ثبت نام از داوطلبان عضویت در شورا ها اعلان رضایت داشت و افزود کسانی که قصد داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند، هرچه سریعتر برای ثبت نام به فرمانداری و یا بخشداری ها مراجعه کنند و این مساله را به ساعت های پایانی نامنویسی موکول نکنند.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی های لازم برای نامنویسی داوطلبان از طریق شوراها، دهیاران، علما و روحانیون و معتمدان در مناطق شهری و روستایی گمیشان انجام شده است.

به گزارش ایرنا ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 شروع شد و تا 6 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.

شهرستان گُمیشان با با دو شهر سیمین شهر و گمیش تپه افزون 67هزار نفر جمعیت داشته و دارای دو بخش مرکزی و گلدشت است، این شهرستان در شمال غربی استان گلستان در حاشیه دریای خزر و هم مرز با کشور ترکمنستان است و شغل اکثر مردمان آن ماهیگیری می باشد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.