1396-03-09 22:12
1207
0
39671
جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

مسئولینی که مقابل ولایت قد علم کرده‎اند با سیلی انقلاب از میان برداشته می‎شوند

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسئولینی که در مقابل ولایت قد علم کرده اند انقلاب آنان را همانند سیلی از میان برخواهد داشت چرا که انقلاب زنده و پویاست.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار مهدوی نژاد جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد: خداوند برما منت نهاد و این انقلاب را به ما هدیه کرد و امام را به عنوان رهبر و هدایتگر بشر به ما عطا فرمود تا در این برهه از زمان و در این مسیر گام برداریم.

وی افزود: حضرت امام رضوان الله علیه حجتی بود از جانب خدا که در تاریکی درخشید و راه را برهمگان آشکار ساخت و چیزی که ما بعد از ائمه اطهار در آیات و روایات شنیده بودیم تفسیر شد و با گذشت غریب به 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدید ها و تحلیلهایی که متوجه این انقلاب بود آنها را تبدیل به فرصت کرد و توانست بستری قرار دهد برای این پیروزی و امروز شاهدیم که  همواره این انقلاب هر چه پر شتابتر به سمت جلو در حرکت است .

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام (ره ) که فرمودند؛ دستی الهی این انقلاب را کمک می کند تا به حرکت خود ادامه دهد و از این راه باز ناایستد، افزود:خداوند قدرت خود را توسط شخصی به نام خمینی (ره)نشان داد وشرق و غرب را به لرزه درآورد و همه مستضعفان را امیداوار نمود و طومار همه راههای دروغین را به لرزه درآورد و این خواست خدا بود که حجت خود را به همگان نشان دهد.

سردار مهدوی نژاد بیان داشت: امروز سپاه به عنوان رکن رکین انقلاب و یکی از ارکان انقلاب توانسته است در این مسیر گام های بلند و اثر گذار بردارد و علت هجمه های انبوه دشمنان بر علیه سپاه به خاطر زنده بودن و قدرت پیش برندگی این سازمان انقلابی است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این مجموعه شکر گزار باشیم و تابع رهبری این تلالو خورشید ولایت باشیم.

به گفته وی؛ امروز وظیفه تک تک ماست تا از این مجموعه پاسداری کنیم تا سپاه بتواند رسالت و موقعیتی را که امام و شهدا برای ما گذاردند حفظ نماید .

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که تا دیروز در مسیر انقلاب  بودند ولی راه خود را عوض کردند و در خط دشمنان قرار گرفتند، گفت: امروز ما در کادر سازی و در بسیاری از عرصه های مختلف آن جور که در تراز این انقلاب بود نتوانستیم کار کنیم و با این شرایط حساسی که امروز انقلاب ما در یمن، عراق، سوریه و در همه دنیا گسترده شده است وظیفه ما بیش از بیش سنگین تر گشته و باید با همه توان در رسیدن این کشتی پرتلاطم انقلاب موثر باشیم.

سردار مهدوی نژاد ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ کریمی در زمان تصدی مسئولیت جانشینی سپاه نینوا و با اشاره به سخن شهید میثمی که فرمودند زمان پایان ماموریت ما زمانی است که پیمانی را که باخدای خود بسته ایم به مرحله صدق برسانیم افزود: کار انقلابی کردن بازنشستگی ندارد و لذا مسئولیت ما در زمان بازنشستگی بیشتر می شود و این راه همچنان ادامه دارد.

وی در پایان به مسئولیتی که امروز به دوش مسئولین کشوری است و بابت این مسئولیت قسم یاد کردند که پایبند این انقلاب و ارزشهای آن باشند اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین ما امروز به جای آن که خادم مردم و این نظام باشند کفران نعمت کرده و در مقابل ولایت با حالت نفاق می ایستند لذا بدانند که این انقلاب آنان را همانند سیلی از میان برخواهد داشت چرا که انقلاب زنده و پویاست و مقدمه ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه است.

در پایان این مراسم "سرهنگ عبدالله عین علی" به عنوان جانشین سپاه نینوا گلستان معرفی و از خدمات "سرهنگ حسین کریمی اول" جانشین سابق سپاه استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.