1396-04-25 02:56
822
0
41467
فرمانده سپاه گرگان :

غرب به دنبال اقتصاد مصرف گرا در ایران است / بانوان نشان دهند زن در جامعه ایرانی و اسلامی محبوس نیست

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: غرب در این سال ها در ایران به دنبال اقتصاد مصرفی بوده است و نه اقتصاد تولیدی و سعی کرده به جای صادرات صنایع علمی صنایع غذایی را به ایران وارد کند تا برتمام جنبه های ایرانیان چه اخلاقی و چه مصرفی تاثیرگذارباشد.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی مهاجر صبح امروز در همایش تجلیل از بانوان محجبه اصناف شهرستان گرگان که در محل فرمانداری شهرستان گرگان برگزارشد گفت: زنان جامعه اسلامی در درون خانواده و بیرون خانواده دارای نقش های مهم و عمده ای هستند که از مهم ترین آن ها درون خانواده می توان به نقش شوهر داری و در بیرون خانواده می توان به ایجاد تعادل منطقی اشاره داشت.

وی افزود:غرب در این سال ها در ایران به دنبال اقتصاد مصرفی بوده است و نه اقتصاد تولیدی و سعی کرده به جای صادرات صنایع علمی صنایع غذایی را به ایران وارد کند تا برتمام جنبه های ایرانیان چه اخلاقی و چه مصرفی تاثیرگذارباشد.

*دشمن سنگر حجاب را مورد هدف قرار داده است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان این که دشمنان ما متوجه شدند که حجاب سنگری است که زنان ما در آن قرار می گیرند تصریح کرد: برای این که زنان ما را از این سنگر فاصله بدهند این سنگر را به هدف قرار داده اند و می خواهند فضا را به هم بزنند و خانواده را از بین ببرند تا جامعه از بین برود و اگر بنیان خانواده سست شود بنیان جامعه سست خواهد شد.

مهاجر خاطرنشان کرد: ما در خیمه ای قرار داریم که به نام خیمه انقلاب است و دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف در حال حمله به این خیمه اند و سپاه و بسیج نیز که عضو این خیمه هستند در شکل های مختلف باید بتوانند حجاب و عفاف را ترویج دهند.

*اجرای 62 ویژه برنامه در هفته عفاف و حجاب

فرمانده سپاه ناحیه گرگان در خصوص برنامه های هفته عفاف و حجاب اذعان داشت: ما در راستای احیا و ترویج حجاب به هفته نگاه نمی کنیم با صالحین که برای بسیجیان است در حال مصاف با دشمن هستیم در این هفته نیز 62 ویژه برنامه اجرا شد که مهم ترین آن مدافعان حریم خانواده بود.

وی درباره ی تکلیف زنان در جامعه ی اسلامی ادامه داد:هرکسی که تکلیف خود را خوب بلد باشد رسالت خود را به خوبی انجام داده است و یکی از تکالیف زنان جامعه ما این است که نشان دهند زنان جامعه ایرانی و اسلامی زن محبوس نیست که برخی بخواهند دین ما را دین تحجر و حبس نشان دهند و بخواهند جیغ های بنفش و فریاد های فمنیسمی سر دهند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان به برنامه های سال جاری برای احیا و ترویج حجاب اشاره و گفت: گام اول ؛ شناسایی و اجماع دوستان در غالب قرارگاه های مذهبی، فرهنگی و سمن ها است گام دوم؛ توجیه مردم است مردم ما مردم خوبی اند و هنوز به فکر گسترش فرهنگ اسلامی در میان مردم هستیم و توانسته ایم اعتماد سازی را انجام دهیم و برنامه های خوبی را اجرایی کنیم.

پویا مفرد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.