1396-04-31 17:04
1036
0
41772
وعده هایی که عملی نشد؛

انتظار 6 ساله مردم قلعه جیق گمیشان برای افتتاح سالن ورزشی + تصویر

باوجود گذشت بیش از 6 سال از مرحله ساخت سوله گذاری باشگاه ورزشی روستای در قلعه جیق گمیشان هنوز این پروژه به بهره برداری نرسیده و همچنان نیمه کاره رها شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، پروژه احداث باشگاه ورزشی در روستای مرزی و محروم قلعه جیق که بیش از 6 سال قبل مرحله سوله گذاری آن به اتمام رسید از جمله اقدامات ارزشمند دولت جمهوری اسلامی در جهت توزیع عادلانه امکانات محسوب می شود که این اقدام موجب شادمانی مردم روستای قلعه جیق و روستاهای همجوار کله پست و قلمس و آلتین شد ولی متاسفانه کار این پروژه تقریبا به حالت تعطیل درآمده وجوانان این روستاها را منتظر نگه داشته است.

025

نکته جالب این است که تا کنون چندین بار خبر افتتاح قریب الوقوع این باشگاه توسط برخی از مسئولین اعلام شده ولی هنوز این پروژه کوچکترین پیشرفتی نداشته است.

با توجه به اهمیت نقشی که ورزش در سلامتی و پرکردن اوقات فراغت جوانان دارد و محرومیتی که در این روستاها وجود دارد این انتظار از مسئولین دلسوز مملکت است که هرچه سریعتر کار این پروژه را به اتمام و موجبات شادی مردم این مناطق را فراهم کنند.

بیم آن می رود که اسکلت باشگاه ورزشی که با هزینه بیت المال ساخته شده است  بر اثر رطوبت منطقه و باد و بارانهای سالهای متوالی  نابود شود ....

bashgah1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.