1396-05-23 07:54
2430
0
42700
رتبه 382 کنکور عنوان کرد؛

دانش آموز ضعیفی بودم، سال آخر تلاش کردم موفق شدم/ باید خواست و موفق شد

میثم اصفهانی کر دانش آموز گمیشانی که در کنکور ریاضی 96 موفقق به کسب رتبه 382 شد گفت من دانش آموز قوی نبودم و نمره کتبی ضعیفی داشتم اما ناامید نشدم و خواستم جزء نفرات برتر شوم .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، گفتگویی صمیمانه با میثم اصفهانی کر داشتیم ، دانش آموزی که بنا بر گفته خودش خیلی قوی نبوده و نمرات ضعیفی داشته اما در مقطع پیش دانشگاهی ناگهان مصمم می شود تا جز نفرات برتر شود.

میثم می گوید متولد 1377 شهرستان بندرترکمن است و محل زندگی و تحصیلش در شهرستان گمیشان ،شهر گمیش تپه است و در مدرسه امام خمینی گمیش تپه دیپلم خود را گرفته است.

از دانش آموز موفق کنکوری پرسیدیم چند ساعت در روز مطالعه کرده در جواب گفت:از اول آبان تصمیم جدی برای درس خواندن گرفتم دوماه اول تقریبا میانگین روزی 6 ساعت درس خواندم و بعد زمان باقی مانده تا عید را تقریبا روزی 8 ساعت مطالعه کردم و تلاش کردم تا عید درسها را به جای خوبی برسانم و در تعطیلات عید مطمئن شدم رتبه خوبی می آورم و بعد عید تا کنکور فقط سعی کردم خودم را در همان حد نگه دارم و با میانگین مطالعه 6 ساعت ادامه دادم.

اصفهانی کر گفت: میزان مطالعه مهم نیست آنچه مهمتر است تمرکز بر روی درس و مطالعه صحیح است

وی ادامه داد برای درسهای تخصصی به یکی از آموزشگاههای کنکور گرگان آمدم و مشاور مرا راهنمایی میکرد و باعث شد در درس  فیزیک و شیمی  رنبه بالایی کسب کنم.

میثم می گوید میخ واد در یکی از رشته های مهندسی برق یا کامپیوتر ادامه تحصیل بدهد.

وی در پایان گفت: دانش آموز ضعیف و قوی مهم نیست،  آنچه مهم است تلاش و پشتکار است اگر دانش آموزان ضعیف تر هم درست تلاش کنند مثل من موفق می شوند من هم مثل آنها درسم ضعیف بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.