1396-06-21 11:35
1112
0
43957
فرماندار گمیشان:

گفتمان انقلابی ما در دوران دفاع مقدس، جرات تجاوز به خاکمان را از دشمنان سلب کرده است

فرماندار گمیشان گفت: همه آرامش و امنیت کشور را مدیون شهدا و رشادت های جوانان در دوران دفاع مقدس هستیم و همه مکلف هستند مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید انعکاس دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در اولین جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن ابراز تاسف از ظلمی که بر مسلمانان میانمار می شود به شدت از سکوت جامعه بین الملل خصوصا سازمان ملل که مدعی اجرای حقوق  بشر است انتقاد کرد.

وی در ادامه گفت: از برکت رشادت ها و ایثارگری جوانان کشورمان و  گفتمان انقلابی آنها و خون پاک شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس است که هیچ کشوری جرات تجاوز به خاک کشورمان را ندارد.

فرماندار گمیشان افزود:  همه ما موطفیم فرزندان خود را با ارزشهای بزرگ 8 سال دفاع مقدس آشنا کنیم و این کمترین کاری است که در قبال آنهمه ایثارو از خودگذشتگی می توان انجام داد.

دفاع مقدس برای کشورمان یک نعمت است

حجه الاسلام جعفر کوهستانی درادامه گفت: اگر چه در دوران دفاع مقدس کشور خسارات بسیاری دید و جوانان عزیزی را از دست دادیم ولی به لحاظ آنکه باعث عزت وسربلندی کشورمان در دنیا شد یک نعمت است .

وی در ادامه گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس باید بر مبنای مقتضیات زمان باشد و در این هفته باید  جوانان کشور را با جبهه جدید دشمن که همان جنگ نرم و ناتوی فرهنگی است و به مراتب از جنگ 8 ساله  سخت تر و خطرناک تر است آگاه کنیم و با آن مقابله کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ادامه داد:آنچه مسلم است دشمن از جنگ نظامی با کشورمان ناامید است به همین خاطر با جنگ فرهنگی و حمله به اعتقادات جوانان ما و ایجاد شبهه در شبکه های مجازی قصد تخریب اعتقادات و ویران کردن بنیان خانواده های ما را دارد و همه باید آگاهانه با آن مقابله و مبارزه کنیم .

19

20

21

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.