1396-08-05 07:57
1128
0
45816
فرماندار گمیشان عنوان کرد؛

13 آبان فرصتی مناسب برای پاسخ به یاوه گویی های ترامپ

فرماندار گمیشان گفت : سپاه متعلق به همه مردم و کسانی است که دلشان برای نظام می طبد و روز 13 آبان فرصت مناسبی است که همه به صحنه بیاییم و بار دیگر حمایت خود را از نظام و نیروهای مسلح کشوراعلام کنیم .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، امیر شیر تومتج فرماندار گمیشان در جلسه هماهنگی مراسم 13 آبان شهرستان گفت:تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، تبعید رهبر کبیر انقلاب و شهادت شمار زیادی از دانش آموزان در 13 آبان سرمنشا اتفاقات و نحولات عظیمی در کشور شد و روند پیروزی انقلاب اسلامی  ایران را تسریع کرد.

وی در ادامه با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت :سپاه متعلق به گروه خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم و کسانی است که دلشان برای نظام می تپد و نه تنها در بین مردم ایران بلکه در کل منطقه محبوب است و این به دلیل اقتدار سپاه در برقراری امنیت در کشور و منطقه است.

فرماندار گمیشان افزود: اسلامی بودن ، مردمی بودن و حمایت از مظلومان و استکبار ستیزی سه شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل همین آمریکایی ها ما را محکوم میکنند و این درحالی است که نظامیان آمریکا فرسنگها دور تر از خاک خود در کشورهای منطقه به بهانه امنیت حضور پیدا می کنند و ارمغانی به جز جنگ و نا امنی برای منطقه ندارند.

نوماج در پایان بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و افزود: 13 آبان فرصت مناسبی است تا بار دیگر همه با هم حمایت خود را از نظام و نیروهای مسلح ابراز کنیم و مشت آهنین ملت را به ترامپ نشان بدهیم .

q1

q3

q2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.