1396-09-28 09:56
1058
0
47994
فرماندار گمیشان:

هر گروه و حزبی که اصل ولایت فقیه را قبول نداشته باشند، فتنه گرند

فرماندار گمیشان گفت: فتنه به گروه خاصی اختصاص ندارد و هر حزب و گروهی که باشند خطوط قرمز نظام که قانون و اصل ولایت فقیه است را رعایت نکنند فتنه گر هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در جلسه شورای آموزش و پرورش گمیشان با یادآوری حماسه 9 دی ماه گفت: ما نمیتوانیم فتنه را به گروه و حزب سیاسی خاصی نسبت بدهیم و هر گروهی و حزبی که اصل ولایت فقیه و قانون جمهوری اسلامی ایران که خط قرمز های نظام هستند را نپذیرند فتنه گر هستند و باید با آنها مقابله شود .

مدیران مدارس نباید همزمان به کار تدریس بپردازند

فرماندار گمیشان در ادامه گفت: نباید به هیچ عنوان مدیران مدارس همزمان به کار تدریس در مدارس بپردازند زیرا این مساله بر عملکرد مدیران اثر گذار است و یک مدیر باید تمام توان خود را برای مدیریت مدرسه صرف کند و تنها در موارد خاص و آنهم مدیران سخت کوش و توانمند که قادر به انجام همزمان هر دو مسئولیت به بهترین شکل ممکن هستند می توانند این کار را انجام دهند.

وی در ادامه از معلمان و مدیران مدارس خواست تا دانش آموزان مستعد ولی کم بضاعت را شناسایی و معرفی کنند تا با حمایت مالی مسئولین جهت شرکت در کلاسهای آمادگی کنکور ثبت نام کنند تا استعدادهای آنها به خاطر مشکلات مالی هدر نرود.

راهیان نور پاتک موثر  به جنگ فرهنگی دشمنان اسلام است

فرماندار گمیشان ، به بحث تربیت و حساسیت به مسائل فرهنگی در کنار آموزش تاکید کرد و افزود:در شرایطی  در جنگ نابرابر فرهنگی که دشمنان اسلام و کشور علیه اعتقادات جوانان ما به راه انداختند و با برنامه های ماهواره و بازیهای رایانه ای و .. سعی در تضعیف ایمان جوانان ما دارند راهییان نور یک پاتک جنگی و یک مبارزه مهم با جنگ فرهنگی دشمن است و همه مسئولین باید برای برگزاری سفرهای راهیان نور در حد توان کمک کنند.

200

201

202

203

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.