1396-10-14 18:02
1168
0
48735
معاون فرماندار گمیشان:

امسال دهه‎فجر را باشکوه‎تر از هرسال برگزار می‎کنیم/ مردم با حضور به موقع، نشان دادند از خون عزیزانشان نمی‎گذرند

معاون فرماندار گمیشان با محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: ملت شهید پرور ما با حضور به موقع در صحنه نشان دادند از انقلابی که با خون عزیزانشان به ثمر نشسته است نخواهند گذشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، مهدی کمال غریبی معاون فرماندار گمیشان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان گمیشان با اشاره به اغتشاشات گروه های خودفروخته و معاند در برخی شهرهای کشور گفت: مردم ما نقش خود را روز گذشته بسیار پررنگ ایفا کردند و در زیر باران به صحنه آمدند و نشان دادند پایبند به انقلاب و سرزمین شان هستند.

وی ادامه داد: برای به ثمر نشستن انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خون های زیادی ریخته شده است و مردم با حضور و حمایت خود نشان دادند از خون عزیزانشان نخواهند گذشت.

کمال غریبی افزود: دشمنی دشمنان نظام با ما به خاطر تفکر ظلم ستیزی ماست آنها نمی توانند ببینند ملت ایران در برابر ابر قدرت ها بایستد و به همین دلیل از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام  سوء استفاده می کنند .

معاون فرماندار در پایان گفت: امسال دهه فجر وظیفه سنگینی بر گردن ماست و باید مراسمات دهه فجر را باشکوهتر از هرسال برگزار کنیم و ایثار و گذشت رزمندگان دفاع مقدس را بازگو کنیم .

x1

x3

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.