1396-10-18 13:02
905
0
48887
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

هیچ محدودیت مالی برای ارائه تسهیلات اشتغالزایی نداریم/ باید با اقدام انقلابی و مسئولانه در جهت ریشه کنی بیکاری بسیج شویم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی محدودیت مالی نداریم منتها باید طرح ها کارشناسی شده و دارای توجیه اقتصادی باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، محمود ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان، در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گمیشان گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی را در جامعه ارائه و هدایت می کند تا با رونق بخشی و ایجاد فعالیت های اقتصادی برای افراد، بنگاه ها و واحدهای تولیدی شغل پایدار ایجاد شود.

وی با اشاره به این که دولت تسهیلات خوبی را در قالب بند الف و ب در مناطق محروم روستایی ارائه می کند، افزود: در پرداخت تسهیلات به افراد و بنگاه های مالی جهت ایجاد اشتغال محدودیت مالی نداریم منتها باید طرح ها کاملا کارشناسی شده، داری توجیه اقتصادی، آینده نگر، بازار پسند و حساب شده باشد در غیر این صورت وام گیرنده در کار خود شکست می خورد و علاوه بر بیکاری مشکل بدهکاری به بانک ها و تبعات بعدی آن دامن گیر فرد خواهد شد.

گمیشان پتانسلی های بالایی برای اشتغالزایی دارد

معاون استاندار در ادامه گفت: شهرستان گمیشان با بیش از 21 درصد بالاترین نرخ بیکاری در استان را به خود اختصاص داده که این میزان در سال گذشته به 19/5 درصد کاهش یافته و ضمن تقدیر از تلاش مسئولین، باید گفت که هنوز هم بیکاری مشکل بزرگ گمیشان است و باید تلاش های بیشتری در این زمینه انجام شود.

ربیعی با اشاره به بخش آبزی پروری و میگو گفت: گمیشان فرصت های خوبی برای اشتغالزایی دارد ولی با انجام کارها و فعالیت های روتین اداری مشکل بیکاری حل نمی شود و باید با اقدام انقلابی، مسئولانه و همه جانبه در جامعه در جهت ریشه کنی بیکاری بسیج شویم .

xx1

xx2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.