1397-03-17 15:03
1224
0
54125
فرماندار گمیشان:

روز قدس روز دفاع آزادیخواهان جهان از ملت ستمدیده فلسطین است

فرماندار گمیشان گفت : دفاع از مظلوم وظیفه همه مسلمانان است و همه باید با حضور در راهپیمایی روز قدس زمینه آزادسازی قدس شریف و نابودی رژیم کودک کش اسرائیل را فراهم کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان. فرماندار گمیشان گفت: همزمانی گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با آخرین جمعه ماه رمضان در سال‌جاری یادآور اهتمام رهبر کبیر انقلاب برای رهایی قدس شریف می‌باشد.

وی افزود:روز قدس، همانگونه که امام فرموده‌اند، روز احیای اسلام است و در اوضاع کنونی منطقه و جهان و پس از جنایت‌هایی که به نام اسلام عزیز در کشورهای مسلمان منطقه با ترور و اشغالگری صورت گرفت، اقدام اخیر و بی‌خردانه رییس جمهور ایالات متحده آمریکا در اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، همه ملت‌های مسلمان جهان خصوصا ملت هشیار، آزاده و همیشه در صحنه ایران را مصمم‌تر از همیشه خواهد کرد تا با حضور گسترده خود در این مراسم معنادار، پیام آزادی‌خواهی و وحدت اسلامی و مقابله جدی با دسیسه‌های استکبار جهانی را به سراسر جهان مخابره کنند.

فرماندار گمیشان در ادامه گفت: حمایت از مظلوم سفارش موکد دین اسلام و پیامبر ماست و به فرموده ایشان هرکس صدای دادخواهی مظلومی را بشنود و اورا کمک نکند از مسلمانان نیست و ما به حکم شرع و دین و انسانیت همه موظفیم در راهپیمایی روز قدس شرکت کنبم تا انشالله زمینه نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و آزادی قدس شریف هرچه زودتر فراهم شود

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.