1397-10-07 16:55
879
0
59920
دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستان:

باید با ارائه هنرمندانه دستاوردهای مادی و معنوی جمهوری اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستان گفت: دشمنان نظام در حال القائ ناکار آمدی نظام هستند باارائه دستاوردهای معنوی و مادی نظام جمهوری اسلامی با روش هنر مندانه باید این توطئه هارا خنثی کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از البرز گلستان، سومین جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان گمیشان با حضور امیر شیر توماج فرماندار شهرستان نجیب تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستان و مدیران شهرستان و اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

نجیب تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستان در این جلسه اظهار کرد: دوام وقوام این نظام مرهون رشادتهای شهدامیباشد.

وی افزود: ۹دی وروز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است واین روز نماد وحدت امت اسلامی حول محورولایت است. و ۹دی امسال انشاالله مقدمه  باشکوهی برای ۲۲بهمن باشکوه ودیدنی  می باشد.

تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سپس گفت : عدد چهل نماد تکامل و پویش  و یک پدیده است و انقلاب اسلامی نیز یک پدیده می باشد.و انقلاب بر دو ستون اسلامیت و جمهوریت بعد از چهل سال رو به جلو حرکت می کند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستان در هدف از تشکیل این ستاد گفت :هدف از تشکیل این ستاد  با توجه به اینکه دشمنان نظام در حال القائ ناکار آمدی نظام هستند باارائه دستاوردهای معنوی و مادی نظام جمهوری اسلامی با روش هنر مندانه باید این توطئه هارا خنثی کرد

وی جنگ  تحمیلی  را یک گنجینه معنوی و قابل افتخار نامید که راه آینده این نظام را ترسیم کرد

وی اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح کشور نمایش اقتدار و عزت و پایبندی مردم به ارزش های بوده که در هیچ جای جهان این چنین رفراندومی برگزار نمی شود

تاری در زمینه  تبلیغات گفت: متاسفانه در مقابل نظام سلطه و غول امپراطوری رسانه ها دشمنان  از نظر تبلیغات ماضعیف هستیم و در این زمینه باید همه همت کنند.

دبیر ستاد چهلمین سالگرد انقلاب استان گلستانی ادامه خاطر نشانکرد:در مرکزاستان برای گرامیداشت چله انقلاب اسلامی۱۵ کار گروه  و در شهرستانها ۱۱ کارگروه تشکیل شده است.

وی با بیان این نکته که در این راستا از دستاوردهای انقلاب اسلامی نمایشگاهای در شهرستانها و از ۱۱کارگروه  در مرکز استان نیز تشکیل  و گلچینی از این نمایشگاها در کشور برگزار می شود افزود:برپایی این نمایشگاهها  فرصتی برای نمایش دستاوردها، اقتدار و صلابت کشور در همه زمینه ها و حوزه ها است.

تاری از مدیران خواست باتوجه به اینکه این انقلاب مال مردم هست در کنار افتتاح طرحها و پروژه ها حتما حضور مردم محسوس باشد .

وی در خاتمه  تصریح کرد :کمیته نظارت و ارزیابی از اجرای این آیین نمایندگانی ازدفتر نماینده ولی فقیه و استانداری و دستگاههای  نظارتی ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.