1395-11-26 11:56
2085
0
35269

دورهمی دوستداران کتاب در جمع دانش آموزان گنبدی + تصاویر

دانش آموزان پایه ششم مدرسه بیک زاده گنبدکاووس با اهالی کتاب دورهم جمع شدند و به معرفی کتابهای مفیدی که خوانده بودند، پرداختند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، دانش آموزان آنچه از کتابها می دانستند بر سر سفره کتابخوان می آورند تا  کتابهایی که به نظرشان برای مطالعه دیگر همکلاسی ها مفید است دیده شود، این نشست با استقبال 11 نفر از جمله دانش آموزان پایه ششم و معلمانشان بر سر روبرو شد.

در حاشیه این مراسم دختر خردسال 3 ساله مسئول انجمن دوستداران کتاب مهرگنبدکاووس که جزو 3 نفر برتر جشنواره مروجان کتابخوانی در قسمت مهدها شده بود نیز به عنوان مهمان ویژه،  قرآن و اشعاری را قرائت  کرد که به مراسم دانش آموزان  مدرسه بیک زاده رادر آن هوای سرد زمستانی گرم کرد.

qaboosnameh 1

همچنین پیش از این مدیر کل نهاد کتابخانه های استان گلستان در راستای کتاب و کتابخوانی به این آموزشگاه وانجمن دوستداران کتاب مجموعا 800 جلد کتاب اهدا نموده است.

گفتنی است در این نشست مسئول نهاد کتابخانه های گنبد کاووس با همکاران و سید علی کریمیان مسئول انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس وخانم طیبه حسینی معاون مدرسه  به همراه معلمان و مسئولین مدرسه حضور داشتند.

qaboosnameh 2

qaboosnameh 3

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.