1395-11-29 16:58
1527
0
35390
زیبنده عملکرد شورا و شهرداری نیست؛

گلایه فرماندار گنبد از روند نصب دوربین های ترافیکی در شهر

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نصب دوربین ها را جدی تر بگیرید ، گفت: از روند پیگیری دوربین های ترافیکی در گنبدکاووس راضی نیستم و شرایط خوبی ندارد، اصلا برای گنبدکاووس به عنوان دومین شهر استان جالب نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه گله مندی من را به اعضای شورا و شهرداری برسانید ، افزود: انتظار من این است که برای دوربین ها مداربسته فکری می شد، چندین جلسه است که در مورد آن صحبت می شود و هنوز در این موضوع توقف داریم، باید نسبت به آن فکر عاجلی کرد، این زیبنده عملکرد شورا و شهردار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: اینکه جرائم تخصیص داده نشده، معنی آن این نیست که ما کار نکنیم، شهرداری حتی اگر ندارد، با نداشته ها هم اقدام کند،‌توجیه دارد.

مهین، نماینده شهرداری با بیان اینکه در چهارنقطه باید حریم برق در منطقه دوربین ها رفع شود و در 10 نقطه دیگه پایه ها و فندانسیون های دوربین ها نصب شده ، ‌گفت: در پروژه نصب دوربین های ترافیکی میزان 300 میلیون تومان اعتبار نیاز است که در این راستا باید در 4 نقطه رفع حریم برق شود، تا کنون اعتباری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی تخصیص پیدا نکرده است.

فرمانده انتظامی گنبدکاوووس نیز با اشاره به چهار راههای فاقد چراغ قرمز ، گفت: با مشاهده میدانی برخی از چهار راههای فاقد چراغ قرمز، نیاز به نصب چراغ قرمز در صورت فراهم شدن شرایط لازم است در غیر این صورت پیشنهاد ما به یک طرفه شدن خیابانهای فرعی منتهی به اصلی برای کاهش بارترافیکی این 4 نقطه است.

در ادامه رئیس پلیس راهور گنبدکاووس با اشاره به 2127 فقره برخورد در سال 95، گفت:امسال میزان برخورد ها 10 درصد افزایش داشته است و در همین راستا 350 دستگاه وسیله نقلیه توقیف شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.