1396-01-27 06:34
919
0
37851
مسئول نمایندگی یگان 60 زرهی عمار یاسر:

خون شهید بیداری ایجاد می کند/ راه شهدا تبعیت عملی از ولی فقیه است

مسئول نمایندگی یگان 60 زرهی عمار یاسر با اشاره به اینکه راه شهدا تبعیت عملی از ولی فقیه است، گفت: این امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و شهدا به ما آموختند که عملا از رهبری تبعیت کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام حسن اکبرنژاد با بیان این مطلب در یادواره شهدای مدافع حرم در گنبدکاووس، عراق و سوریه را بهانه دشمنان دانست تا به ایران دست پیدا کنند و افزود: رزمندگان ما پشت شهرها و کشورهای خود در دفاع از اسلام مجاهدت می کنند و هستی و جان خود را در راه خدا می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان 60 زرهی عمار یاسر در ادامه با اشاره به مقام والای شهیدان، تصریح کرد:خون شهدا در جامعه ما بیداری ایجاد می کند و باعث تحول در جامعه می شود.

حجت الاسلام اکبرنژاد با بیان اینکه شهدای هستی خود را در طبق اخلاص قرار دادند، گفت: وصیت نامه شهدا این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید و شهادت مردم آگاهانه است.

وی با اشاره به اینکه شهید آگاهانه شهید می شود و برای ارزش های خود فی سبیل الله جان خود را می دهد ، تصریح کرد: شهادت یک مقام معنوی است که نصیب بهترین خوبان عالم می شود، ما در کشور مدیون خون شهدا هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان 60 زرهی عمار یاسر در ادامه خاطره ای از ورود پیکر مطهر شهید مدافع حرم علی رضا صفرپور به گنبدکاووس بیان کرد وافزود: هنگامی که پیکر مطهر شهید مدافع حرم صفرپور را برای خانواده اش آوردند، پسر او گریه می کرد که همسر شهید گفت: پسرم، پدرت به آرزوی دیرینه خود"شهادت" رسید.

حجت الاسلام اکبرنژاد در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای آرمانهای کشور جان دادند، گفت: شهید با هیچ کس جز خدا معامله نکرده است و فقط برای رضای خدا جان می دهد، همه عزت من و شما امروز مربوط به شهداست، آنهایی ه به اباعبدالله اقتدا کردند و از کربلا درس گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.