1396-03-04 09:26
893
0
39452
مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

اختصاص 12 میلیاردریال جهت ساماندهی پارک مجاور امامزاده یحیی بن زید(ع)

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در راستای تقویت بعد گردشگری امامزاده یحیی بن زید(ع) نیز 12 میلیارد ریال برای بهسازی و ساماندهی پارک پیرامون امامزاده اختصاص داده شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، ابراهیم کریمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش گردشگر در استان و حضور بیشترین گردشگر در برج قابوس، گفت: این ظرفیت باید در جهت توسعه اقتصاد شهر قرار گیرد .

وی با اشاره به اینکه، کاندید جهانی شدن فرش ترکمن از موفقیت های این شهر است، افزود: با توجه به شاخص های تعداد هنرمندان، تعداد کارگاهها و فروش و صادرات، فرش ترکمن ملی شد و اکنون کاندید جهانی شدن است.

کریمی همچنین با اشاره به موزه گنبد، یادآور شد: متاسفانه این پروژه به دلیل عدم اختصاص بودجه ماده 180محقق نشد، اما در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در کنار شهر جرجان و برج قابوس یک مثلث گردشگری و یک ظرفیت را ایجاد خواهد کرد.

بازارچه دائمی صنایع دستی افتتاح می شود

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان در راستای حمایت از صنایع دستی و تقویت اقتصاد شهر، از افتتاح بازارچه دائمی صنایع دستی در 20 خرداد خبرداد و این اقدامات را مقدمه ای برای جذب بیشتر گردشگر وکمک به ارائه بهتر هنر هنرمندان دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.