1396-03-09 08:14
3800
1
39662
با حضور غلامرضا پایین محلی تشریح می شود؛

آخرین اخبار از موسسه اعتباری کاسپین در گفتگوی ویژه خبری شبکه گلستان

مدیر امور شعب ناحیه شش موسسه اعتباری کاسپین(امید جلین) امشب با حضور در گفتگوی ویژه خبری شبکه گلستان آخرین اخبار این موسسه اعتباری را به اطلاع مردم استان می رساند.

به گزارش گلستان ما، "غلامرضا پائین محلی" مدیر امور شعب ناحیه شش موسسه اعتباری کاسپین(امید جلین) به منظور تنویر افکار عمومی در مورد اتفاقات رخ داده و برطرف کردن نگرانی های مشتریان این موسسه در استان گلستان، امشب ساعت 23، با حضور در گفت و گوی ویژه خبری شبکه گلستان آخرین اخبار این موسسه را به اطلاع مردم استان می رساند.

لازم به ذکر است؛ حواشی موسسه اعتباری کاسپین در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. از یک طرف بانک مرکزی با دادن دو اطلاعیه در هفته‏ های گذشته، از پرداخت مرحله‌ای سپرده اشخاص خبر داد و امید به حل معضل تعاونی‌های هشت‏گانه زیرمجموعه کاسپین قوت گرفت. از طرف دیگر سپرده‏ گذارانی که متحمل خسران و فشار زیادی در این مدت شده‌اند، همچنان با برپایی تجمع و اعلام اعتراض خود به روند جدید در پیش گرفته نیز واکنش چندان مثبتی نشان ندادند.

بنابر گزارش‌های رسیده اعتراضات برخی از سپرده ‏گذاران در شعب منتخب موجب تنش و درگیری شده و همین امر فعالیت موسسات منتخب را تا حدودی مختل کرده است. سپرده‏ گذاران با وجود تمام استرس‌ها و خسرانی که به آنها تحمیل شده، در صورت صبوری و همراهی بیشتر می‌توانند از پیچیدگی این مساله بکاهند. از طرف دیگر نهادهای مسوول نیز باید سریع‌تر دستور پرداخت را برای شعب منتخب مجاز صادر کنند.

 انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

با سلامدیشب ظاهرا ایشان صحبت کردند اما هیچ سایتی و حتا سایت شما درباره اینکه چه گفتند مطلبی انتشار نداده اید . لطفا اطلاع رسانی رو کامل کنید

0
0
پاسخ
1396-03-09 10:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.