1396-06-16 13:56
1238
0
43762
پس از 11 سال ؛

18 تا 20 شهریور ماه گنبد میزبان جشنواره اقوام می شود

در جلسه ای که با حضور معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیرکل صنایع دستی و گردشگری گلستان در شهرستان برگزار شد گفت: جشنواره اقوام امسال برای نخستین بار پس از 11 سال به مدت 3 روز همزمان با مرکز استان در گنبدکاووس برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی اذعان کرد: در اجرای این جشنواره و این موقعیت ایجاد شده باید از کلیه ظرفیت های موجود برای هر بهتر برگزار شدن آن استفاده کرد.

کریمی افزود: این جشنواره نخستین تجربه شهرستان است که امیدوارم تجربه موفقی باشد که هم شهروندان و هم میهمانان لحظات شادی را در این ایام در شهرستان سپری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه این جشنواره در مجموعه ورزشی المپیک برگزار خواهد شد اظهار کرد: این جشنواره با حضور گردشگران و اقوام مختلف کشور فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان در کشور و حتی در سطح بین الملل است.

QABOOSNAMEH1 1

فرماندار ویژه گنبد بخش قابل توجهی از برنامه های جشنواره  را مربوط به حوزه روستایی عنوان کرد و گفت: مردم توجه بیشتری به این بخش دارند.

مدیرکل گردشگری و صنایع دستی نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی جمعی در شهرستان گنبد در سالهای آتی نیز  این جشنواره در گنبد برگزار شود.

ابراهیم کریمی تصریح کرد: برند این جشنواره به نام استان گلستان ثبت شده است و بیش از 300 نفر از گروههای فرهنگی هنری از اقصی نقاط کشور که قریب به 15 استان است در این ایام مهمان هستند.

شهردار گنبدکاووس نیز با اشاره به آماده سازی محوطه پیرامون محل برگزاری جشنواره اظهار کرد: با توجه به احتمال بارش باران و آبگرفتگی نیاز است به همسطح سازی برخی نقاط از جمله ورودی محوطه که حدود 40 تا 50 سانتی متر اختلاف سطح وجود دارد اقدام شود.

منصور طعه گنبدی افزود: تا کنون 100 تن آسفالت برای بهسازی معابر ورودی سالن المپیک استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.