1396-07-01 11:33
699
0
44407
امام جمعه گنبدکاووس:

رئیس جمهور آمریکا غلط زیادی می‌کند/ ترامپ یک لات تازه به دوران رسیده است/ اقتدار ایران متکی به خون شهداست

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به سخنان گستاخانه و بی خردانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: ترامپ یک لات تازه به دوران رسیده است که فقط می‌خواهد خودنمایی کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حجت الاسلام محمود ترابی در جمع عزاداران و سوگواران حسینی در مسجد عسکریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه نهضت امام راحل عظیم الشان در امتداد و منطبق بر نهضت امام حسین (ع) و اهداف و آرمان‌های آن بود، اظهار کرد: بدون تردید انقلاب اسلامی یکی از شعاع‌های انقلاب و حادثه عظیم عاشورا است و حرکت امام خمینی (ره) در مبارزه با طاغوت و ظالمان زمانه برگرفته از حرکت تاریخی حضرت اباعبدالله (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با ویژگی‌های همیشه ثابت خود یعنی استکبارستیزی، مقابله با ظالم و عدالت‌خواهی و آزادگی به پیروزی رسید، افزود: این ویژگی‌ها در حد اعلای خود در حادثه عاشورا و قیام امام حسین (ع) مشهود و ملموس بود که نشان می‌دهد در طول تاریخ هر نهضتی بر این محور حرکت کرده و به نصرت الهی ایمان داشته باشد می‌تواند سربلند از جبهه حق علیه باطل بیرون بیاید.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نظام اسلامی ما همواره بر عزت نفس و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب تاکید کرده است، خاطرنشان کرد: این نظام و انقلاب مادامی پیروز و سربلند خواهد ماند که ادبیات مقاومت و فداکاری در آن زنده و جاری باشد و به ادبیات ذلت و ترس از دشمن تبدیل نشود.

ترابی با اشاره به سخنان گستاخانه و بی‌خردانه رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل و اهانت به نظام و ملت ایران اسلامی، ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز در فرمایشاتی ابعاد شخصیت پوچ ترامپ را روشن کردند همگان دیدند که او یک لات تازه به دوران رسیده‌ای است که تنها برای خودنمایی دست به این رفتارهای زشت زده و غلط زیادی می کند.

وی بر لزوم پاسخ محکم و شجاعانه توسط همه مسوولان و دست‌اندرکاران نظام و دولت اسلامی به این سخنان گستاخانه و بی‌ادبانه، تصریح کرد: ما صدها هزار شهید نداده‌ایم که یک فرد بی‌عقل پشت تریبون قرار گرفته و هرچه بر دهانش می‌آید به این ملت شریف و مومن بدهد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در مواضعی شجاعانه و پرمغز چهره پلید آمریکایی‌ها و رئیس جمهور بی‌عقل این کشور را رسوا کردند، گفت: وزیر امور خارجه و رئیس جمهور محترم نیز پاسخ‌های محکم و خوبی به این گستاخی‌ها دادند که جای تقدیر دارد.

ترابی با اشاره به اینکه امروز مسوولان ما به واسطه خون شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است که اینچنین شجاعانه سخن می‌گویند، تاکید کرد: تنها راه مقابله و به ذلت نشاندن امثال ترامپ تداوم روحیه انقلابی‌گری و استمرار روح مقاومت و شجاعت در کشور و میان مردم و مسوولان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.