1397-01-28 15:58
573
0
52663
امام جمعه گنبدکاووس:

نامه رهبری به «هنیه» معادلات منطقه را تغییر داد/ حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رخدادهای اخیر منطقه غرب آسیا، گفت: حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ‌تر شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان فرهنگی و سیاسی شهرستان گنبدکاووس در حسینیه اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه امروز منطقه غرب آسیا به شدت تحت تاثیر برخی رخدادهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است، اظهار کرد: به لطف خدا و با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت تمامی معادلات به نفع اندیشه انقلاب اسلامی و اندیشه اسلام ناب در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه امروز راهبرد اصلی دشمنان انقلاب و اسلام ناب طراحی و بهره‌مندی از معامله بزرگ قرن میان آمریکا و رژیم خائن سعودی است، افزود: رژیم سعودی امروز به عنوان یک گاوداری برای آمریکا در عربستان فعالیت می‌کند که هم پول می‌دهد و با خفت و خواری گاو شیرده استکبار خطاب می‌شود.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه استراتژی ایران اسلامی در منطقه غرب آسیا همواره بر اصولی مستحکم و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی استوار بوده است، خاطرنشان کرد: هر گاه دشمنان تصور کرده‌اند که در مسیر اهداف انقلاب خللی ایجاد کرده و یا در تحولات منطقه‌ای به پیروزی رسیده‌اند هوشیاری رهبر معظم انقلاب آنها را غافلگیر کرده است.

ترابی با بیان اینکه نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به «اسماعیل هنیه» و حماس در فلسطین تمامی معادلات منطقه را تغییر داد، اضافه کرد: این نامه با وجود شیطنت‌های برخی اعراب و اختلاف‌افکنان منطقه‌ای بار دیگر با هوشمندی رهبر معظم انقلاب باعث شد تا جبهه مقاومت فلسطین به دامن انقلاب اسلامی و جبهه بزرگ مقاومت منطقه‌ای بازگردد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب با مواضعی مستحکم و مقاومت هوشمندانه در برابر تحولات منطقه‌ای خط مذاکره را کور کرده است، ادامه داد: امروز با تحولات صورت گرفته چه در حوزه اندیشه و اذهان عمومی در جامعه جهانی و چه در تحولات میدانی حلقه محاصره رژیم صهیونیستی تنگ و تنگ‌تر شده است.

امام جمعه گنبدکاووس همه دعواهای امروز غرب و آمریکا را به دلیل پیروزی‌های انقلابی ملت سوریه دانست و تصریح کرد: دشمنان امروز در چنبره تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حرکت‌های شجاعانه و دلیرانه جبهه مقاومت در منطقه قرار گرفته‌اند و عربده‌های توخالی غرب نیز امروز برای سرپوش گذاشتن بر این موضوع است.

ترابی با اشاره به اینکه برخی درصدد نادیده گرفتن پیشرفت‌های ایران اسلامی و توسعه اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه هستند، گفت: امروز همه دنیا می‌دانند که وضعیت ایران اسلامی نسبت به دهه‌ها و حتی سال‌های قبل در منطقه درخشان‌تر، اثرگذارتر و عزتمندتر است.

وی با اشاره به رویش‌های جدی انقلاب اسلامی و حضور هزاران و میلیون‌ها جوان انقلابی در کشور، تاکید کرد: بدون تردید با این ظرفیت عظیم می‌توان حتی دنیا را نیز متحول کرد و تغییرات بزرگ و باشکوهی را در دنیا ایجاد کرد چه برسد به آنکه کشور عزیزمان را در حوزه‌های مختلف به سمت پیشرفت و توسعه ببریم./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.