1397-02-01 11:49
1255
0
52797
در پی نواختن زنگ سلامت در گنبد انجام شد؛

انتشار حاشیه‎ای از دولتی‎ها در رسانه دولت + تصاویر

همزمان با اولین روز هفته سلامت پیش از ظهر امروز زنگ سلامت به صورت متمرکز در دبیرستان شاهد دختران گنبدکاووس نواخته شد اما این مراسم به دلیل دیر رسیدن معاون استاندار به مراسم و ترک آن، انتشار حاشیه ای  از دولتی ها در رسانه دولت به همراه داشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مراسم زنگ سلامت به دلیل تاخیر معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، بدون حضور وی آغاز شد و بعد از حضور فرماندار در جلوی درب دبیرستان محل مراسم و اطلاع از این موضوع ، باعث شد تا فرماندار محل را ترک کند، و حاشیه این حضور و ترک محل مراسم از سوی نماینده ارشد دولت در گنبدکاووس با عنوان "نواختن زنگ سلامت در مدارس گنبد با حواشی همراه شد" در خبرگزاری ایرنا منتشر شد. هر چند باید دید معاون استاندار برای اینکار خود چه دلیلی داشته است.

Untitled

البته مراسم به قوت خود باقی بود و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس به سخنرانی پرداخت و در سخنانی خطاب به حاضرین با تاکید بر اهمیت امنیت به عنوان یکی از مولفه های اولویت دار در کشور ، امنیت غذایی را یکی از موارد مهم در ابن بخش عنوان کرد.

qaboosnameh 6

فرج الله رزاقی تحقق ایده آل ها در حوزه بهداشت و درمان را نیازمند همراهی و مشارکت آحاد جامعه دانست و گفت: در زمینه های مختلف بهداشت عمومی، همه ما باید تلاش کنیم.

وی همچنین اذعان کرد: سلامتی حق همه مردم است و در حوزه دانش آموزان می توان گفت ضامن یادگیری است چرا که سلامتی کمک می کند با امنیت جسمی و روحی مطالعه انجام شودو این بعد رشد کند.

رزاقی در حوزه بزرگسالان نیز تولید کسب و کار و درآمد را منوط به داشتن جسم و روان سالم عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس نیز گفت: تامین منابع مالی یکی از مهمترین مسائل در روند اجرای برنامه ها و تحقق شعار "پوشش همگانی سلامت " می باشد که امسال در هفته سلامت مطرح است.

qaboosnameh 4

رضا صابری به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و ادامه داد: این طرح مصداقی از اجرای پوشش همگانی سلامت است که به دلیل مشکل تامین منابع استمرار آن با مشکل روبرو شده است.

در ادامه این مراسم زنگ سلامتی با حضور مسئولین شهرستان نواخته شد و از نمایشگاه تغذیه سالم ، تصاویر و نقاشی های دانش آموزان که مرتبط با هفته سلامت بود بازدید شد.

qaboosnameh 5

qaboosnameh 1

qaboosnameh 2

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.