1397-02-26 15:02
1081
0
53488
در جهت ایجاد کسب و کارهای دانش‌‎بنیان صورت گرفت؛

همایش آشنایی با حمایت‌های مرکز رشد شرق گلستان برگزار شد

همایش آشنایی با حمایت‌های مرکز رشد شرق گلستان جهت ایجاد کسب و کارهای دانش‌‎بنیان در گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ این همایش یک‌روزه در دانشکده فنی خواهران کوثر در شهرستان گنبدکاووس و با حضور رئیس، اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار گردید.

در این همایش دکتر عمرانی، رئیس مرکز رشد شرق گلستان و سرپرست مرکز رشد جامع پارک با اشاره به حمایت از واحدهای مستقر در مراکز رشد، مهم‌ترین وظایف این مرکز را تشریح کرد.

رئیس مرکز رشد شرق گلستان تصریح کرد: تلاش برای فراهم آوردن حمایت‌های قانونی جهت تسریع رشد واحدهای مستقر در مرکز رشد، ارائه مشاوره‌های مورد نیاز واحدها در راستای تبدیل ایده‌های نو به محصولات قابل تجاری شده و تجاری‌سازی آنها، نظارت بر روند رشد واحدها و تحلیل مستمر دستاوردها با هدف افزایش کارایی مرکز رشد و نظارت بر فعالیت‌های واحدهای فناوری در تحقق ایده‌محوری آنها، ‌مهم‌ترین وظایف مراکز رشد می‌باشد.

دکتر عمرانی در ادامه سخنان خود بسترسازی جهت تجاری‌کردن دستاوردهای تحقیقاتی و ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان را مهم‌ترین اهداف این مرکز اعلام کرد و گفت: بسترسازی به‌منظور ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب جهت جذب کارآفرینان‌و دانش‌آموختگان دانشگاهی در زمینه‌های فناوری و تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار از دیگر اهداف مراکز رشد می‌باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از محصولات و دستاوردهای دانشجویان در محل نمایشگاه دائمی این دانشکده بازدید به عمل آمد.

224

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.