1397-03-30 11:25
808
2
54516
گزارشی از نشست فرماندار گنبدکاووس با احزاب اصولگرا؛

از درخواست تاسیس استان جرجان تا یقه‌گیری مسوولان/ مبارزه با مصرف‌گرایی و راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی

نمایندگان احزاب اصولگرای گنبدکاووس در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس مطالبات خود را مطرح کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، صبح امروز سالن جلسات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس میزبان نشستی بود که برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد نشستی که به ابتکار فرماندار و معاون سیاسی فرماندار گنبدکاووس با حضور جریانات سیاسی اصولگرای این شهرستان برگزار شد تا از ظرفیت همه جریانات سیاسی حتی منتقدین دولت تدبیر و امید نیز در کمک به دولت و توسعه منطقه استفاده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از احزاب و تشکل‌های سیاسی فارغ از نوع نگاه سیاسی آنهاست، گفت: همه ما باید تلاش کنیم از ظرفیت احزاب برای توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان استفاده کنیم.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به اینکه پیشنهاد یکی از حضار مبنی بر راه‌اندازی اتاق احزاب در دستور کار فرمانداری گنبدکاووس قرار دارد، افزود: امروز که شهرستان ما با وحود تنوع بی‌نظیر اقوام و مذاهب و گرایش‌های سیاسی متفاوت در کمال آرامش و امنیت قرار دارد باید وفاق و اتحاد را برای توسعه شهرستان بسیج کنیم.

وی با بیان اینکه امروز تلاش کردیم تا در خدمت احزاب و جریانات سیاسی اصولگرای شهرستان باشیم، ادامه داد: در هفته آینده نیز در خدمت احزاب سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان خواهیم بود تا ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات همه جریانات سیاسی در نظام‌مند کردن ساختاری این جریانات نیز اقدام شایسته‌ای را انجام دهیم.

دبیر جبهه انقلابیون گنبدکاووس در این نشست با اشاره به اینکه دولت امروز باید در راستای هم‌افق کردن جریانات دلسوز انقلاب حرکت کند، گفت: به نظر ما مناسب بود امروز همه جریانات سیاسی شهرستان گرد هم جمع می‌شدند و از تفکیک جریانات سیاسی برای برگزاری نشست با فرماندار اجتناب می‌شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی با بیان اینکه امروز دسته‌بندی جریانات سیاسی به اصولگرا و اصلاح‌طلب را به هیچ عنوان قبول نداریم، اظهار کرد: امروز تنها دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در سطح شهرستان وجود دارد و هرگونه تفکیک گروهی، جناحی و حزبی شایسته نیست.

وی بنده به صراحت اعلام می‌کنم جبهه ما و شخص بنده اصولگرا نبوده و انقلابی هستیم، افزود: طبق تعریف رهبری هر کس اسلام، انقلاب اسلامی، امام راحل و ولایت فقیه را قبول داشته و به آن التزام داشته باشد در جریان انقلابی قرار خواهد داشت.

دبیر جبهه انقلابیون گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نزدیک کردن جسم‌ها در نهایت منجر به نزدیک‌تر شدن دل‌ها خواهد شد، ادامه داد: امروز معیشت دغدغه اصلی مردم است و احزاب و همه دستگاه‌های دولتی و مردمی وظیفه دارند برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام بردارند.

ابراهیمی با انتقاد از تعارض برخی فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان با اصول اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: محرومیت در برخی از مناطق شهرستان چه در روستاها و چه در شهر مشهود است و در کنار آن رشد قارچ گونه برخی فعالیت‌های اقتصادی با محوریت مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی شایسته نیست.

وی بر حمایت از کشاورزی و باغداری علمی در شهرستان تاکید کرد و اضافه کرد: امیدواریم با محور قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت جریان‌های سیاسی در مسیر شایسته‌ای قرار بگیرد.

دبیر جمعیت فدائیان اسلام شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نباید فضا به سمتی برود که اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جان هم بیفتند، خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم حضور همه جریانات سیاسی برای تعالی انقلاب لازم و ضروری است.

محمود تاجیان با تاکید بر اینکه ما در جمعیت فدائیان اسلام برای یقه‌گیری مسوولان پیرامون مطالبات مردم آمده‌ایم، افزود: ما به صورت علمی مطالبی را آماده کرده‌ایم که هم درد و هم درمان را به روشنی و شفافیت ارائه کرده است.

دبیرکل مجمع انقلابیون جوان نیز در دیدار جریانات سیاسی و احزاب شهرستان گنبدکاووس با معاون استاندار گلستان، گفت: جوانان انقلابی شهرستان به هیچ عنوان خود را در زمره احزاب و گروه‌های سیاسی مرسوم از جمله اصولگرا و اصلاح‌طلبی نخواهند پذیرفت و در راستای منافع مردم تنها انقلاب اسلامی و رهبری را به عنوان خطوط قرمز خود تعریف کرده‌اند.

مهدی باقریان با تاکید بر ضرورت وحدت نیروهای سیاسی و دلسوز انقلاب در شهرستان گنبدکاووس حول منافع شهرستان، اضافه کرد: توسعه و پیشرفت شهر منوط به هماهنگی و وحدت همه جریانات سیاسی انقلاب در شهرستان است تا بتوانیم با جدیت این موضوع را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه باید مطالبات مردم شرق استان گلستان با محوریت تاسیس استان جرجان ساماندهی و آغاز شود، ادامه داد: حداقل انتظار ما قرار گرفتن چندین اداره کل در شهرستان گنبدکاووس و شرق استان گلستان است.

عضو شورای مرکزی هیئت موتلفه اسلامی شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس بزرگترین شهرستان استان و یکی از محوری‌ترین شهرستان‌های استان گلستان است، گفت: آنچه ما شاهد هستیم فقدان نمایش اثری از این بزرگی و محوریت در توسعه شهرستان است.

سید ابراهیم سجادی‌زاده با انتقاد از فقدان تاسیس یک دانشگاه علوم پزشکی و حتی دانشکده پزشکی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسوولان استانی و احزاب و گروه‌های سیاسی و اجتماعی شهرستان با اقتدار و وحدت رویه همه با هم به دنبال به فعلیت رساندن ظرفیت‌های شهرستان باشند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در راستای کنترل وضعیت بازار نیز فعال باشد، ادامه داد: مبارزه با احتکار و برخی از ناجوانمردی‌ها توسط برخی صنوف که حتی در برابر تصمیمات دولت ایستاده‌اند باید هر چه زودتر در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ماهان

سلام.این جلسع ساعت6عصر ود نه صبح.اشتباه شد

0
0
پاسخ
1397-03-30 21:30
شهروند

استان جرجان؟؟!!!یه فکر بچه گانه و مضحک... در استان به این کوچکی چه لزومی بر تشکیل یک استان جدید؟

0
0
پاسخ
1397-04-02 03:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.