1397-04-13 11:58
1063
0
54888
رئیس شورای شهر گنبد:

گنبدکاووس شهر تاریک/ روشنایی های شهر اصلاح شود

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: گنبدشهر تاریکی است و علاوه بر محله های حاشیه شهر ، خیابان های اصلی نیز روشنایی کافی را ندارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، نبی الله آخوندی در جلسه شورای ترافیک شهرستان با طرح لزوم اصلاح روشنایی برخی معابر افزود: علی رغم زحمات اداره برق در سایر بخش ها ، در این حوزه فعالیت خاصی انجام نشده است.

مسئله دیگری که در این نشست مطرح شد مشکل عدم استفادۀ گنبدی ها از تنها پل عابر پیاده، واقع در کمربندی صیاد شیرازی بود که اخیرا نیز باعث بروز تصادف شده است.

در این جلسه پیشنهاد داده شد برای فرهنگ سازی و مجاب کردن عابران به استفاده از این پل دو طرف آن به طول 100متر حفاظ کشیده شود! اما با توجه به اینکه استفاده از این پل قدیمی برای بسیاری از مردم از جمله سالمندان ، بیماران و کودکان سخت است فرماندار دستور بررسی این مسئله در کمیته کارشناسی با حضور شهرداری، جهت تجهیز پل به پله را برقی داد.

پیگیری اصلاح سرعتگیرهای پلاستیکی شهر، نصب سرعتگیر وایجاد سرعتگیر آسفالته در مقابل ایستگاه گرگان نیز در این جلسه مطرح شد که شهرداری باید نسبت به اجرای آن اقدام کند.

در ادامه جلسه مسئله ترافیک خیابان امامزاده به ویژه در شب هایی که مراسمات آئینی برگزار می شود و مورد اعتراض مردمی است که قصد شرکت در مراسم را دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

در این رابطه نیز با توجه به قرار گرفتن منطقۀ امام زادۀ در محدودۀ شهر تاریخی جرجان فرماندار ویژه گنبدکاووس اذعان کرد: پنج شنبه یا جمعه هفته جاری با هماهنگی و نظر کارشناسی اداره کل میراث فرهنگی نسبت به بهسازی و خیابانهای اطراف امامزاده از جمله خیابان بهبودی برای رفع این مشکل تصمیم گرفته می شود.

فرماندار گنبدکاووس در ادامه به قول شهردار در رابطه با نصب مانیتورها برای رصد وضعیت ترافیکی شهر از سوی راهور اشاره کرد و به طنز گفت: شما با ادبیات اقتدار و شهردار تهران دوماه پیش قول خرید این مانیتور ها را دادید ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

شهرداری گنبدکاووس نیز هر چند با طرح برخی حواشی اما گفت: شهرداری قول خرید 4 مانیتور را داده است که بزودی خریداری می شود.

در این شورا درخواست "آنی سرویس" مبنی بر افزایش تاکسی های تلفنی نیز مطرح شد که با واکنش تند رئیس شورا شهر گنبد مواجه شد.

آخوندی گفت: آنی سرویس هنوز تعهدات قبلی خود نسبت به شهرداری را اجرا نکرده است و از سوی دیگر افزایش تاکسی عملا به معنای صدور مجوز برای تاکسی تلفنی جدید است که این امر مغایر با مصوبه شورای ترافیک در رابطه با توقف صدور مجوز است.

وی تصریح کرد: هر نوع تصمیم جدید در این خصوص منوط به اخذ تائیدیه مجدد از شورای شهروشهرداری است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.