1397-04-15 13:02
932
0
54950
در دریاچه مصنوعی گنبدکاووس در حال اجراست؛

سه ماه نشاط به سبک ایرانی اسلامی با فصل شیدایی

با هدف غنی سازی اوقات فراغت مردم و تلطیف فضای تفرجگاه شهید شکری دریاچه مصنوعی گنبد در تعطیلات تابستان ، برنامه نشاط اجتماعی فصل شیدایی ، در راستای تبیین و ترویج گذراندن اوقات فراغت به سبک ایرانی اسلامی ، به مدت سه ماه میزبان خانواده های گنبدی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در گفتگو با خبرنگار ما با عنوان این مطلب اذعان کرد: این برنامه نشاط آور که هشتم تیرماه آغاز شده است به همت فرهنگی اجتماعی ناحیه گنبد و با همکاری نهادها و ادارات شهرستان در حال اجراست.

qaboosnameh 7

سرگرد سیدعلی حسینی افزود: در راستای تقویت موسسات مردم نهاد و بکارگیری آنان با سیاست برون سپاری برنامه ها، امسال مسئولیت اجرایی تفرجگاه، به مجموعه فرهگی مشکات الحسین سپرده شده است.

وی تصریح کرد: در این تفرجگاه 6 غرفه شامل ارائۀ بازی های ایرانی اسلامی، مهدکودک با اجرای برنامه های فرهنگی ویژه کودکان، ایستگاه سلامت و مشاوره آسیب اجتماعی ، رادیو تفرجگاه ، غرفه محصولات اقتصاد مقاومتی و غرفه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب برپا شده است.

qaboosnameh 2

سرپرست ناحیه سپاه گنبد اجرای جنگ های شادی در ایام پایانی هفته ، اجرای مسابقات، برنامه های طنز ، سخنرانی چهره های فرهنگی هنری شهرستان ، نمایش حرکات ورزشی ورزشکاران و اجرای گروههای مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه های این تفرجگاه برشمرد.

qaboosnameh 1

حسینی خاطر نشان کرد: برنامه تفرجگاه به مدت 3 ماه ادامه دارد و در تمام این مدت غرفه ها برای بازید عموم مهیا است و در پایان هر هفته و ایام الله ها به ویژه دهه کرامت با برگزاری جشن های بزرگ میزبان عموم مردم است و تا کنون نیز خانواده ها استقبال خوبی از این برنامه داشته اند و در شب های جنگ شادی بالغ بر هزار نفر در مراسم شرکت می کنند.

qaboosnameh 4

qaboosnameh 5

qaboosnameh 6

خبرنگار: مطهره مرتاضی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.