1397-06-04 18:58
1077
0
56421
رئیس اداره کتابخانه های عمومی گنبدکاووس:

400 نسخه کتاب در مراسم گلریزان به کتابخانه اهدا شد + عکس

در مراسم گلریزان کتاب که به همت کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار ویژه گنبد و جمعی از مسئولین شهرستان در کتابخانه مختومقلی فراغی گنبدکاووس برگزار شد 400 نسخه کتاب اهدا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، زهرا نقی نسب گفت: فرماندار ویژه گنبدکاووس با اهدای بالغ بر 250 جلد کتاب در این گلریزان شرکت کرد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تشویق و ترغیب مردم به اهدای کتاب های خوانده شده به کتابخانه های عمومی ، رویکرد جان گرفتن دوباره این کتاب ها، ایجاد بستر و زمینه مناسب بهره وری افراد از کتاب های یکدیگر ، تسهیل و دسترسی دیگر اعضاء جامعه به کتاب و غنی سازی منابع کتابخانه های شهری و روستایی عنوان کرد.

qaboosnameh 3

نقی نسب خاطر نشان کرد: گلریزان کتاب در طی سال و در چند نوبت برگزار خواهد شد و کسانیکه که مایل به اهداء کتاب هستند می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی شهرستان برای شرکت در این گلریزان اقدام کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گفت: باید فرزندانمان را از کودکی با این فرهنگ آشنا کنیم.

qaboosnameh 4

عبدالقدیر کریمی به همه شهروندان به ویژه مدیران ادارات و نهادها خواست تا با اهداء کتاب های بلا استفادۀ خود در منزل و ادارات  در این حرکت فرهنگی سهیم شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.