1393-08-20 10:05
3655
0
5644

ناکامی تیم های گنبدی در هفته اول لیگ برتر والیبال + تصاویر

در هفته اول رقابت های لیگ برتر والیبال تیم والیبال تعاون گنبد که در خانه به مصاف تیم شهرداری تبریز رفته بود،  با نتیجه ی ۳ بر ۱ بازی را به حریف تبریزی خود واگذار کرد .

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، تیم والیبال تعاون گنبد ست اول این بازی را با ترکیب حمید چوگان ، عبدالله آذر ، گل محمد سخاوی ، جلال قلیچ راد، حامد باقرپور ،تئودور والچف و ریکاردو آغاز کرد .

IMG_2995---Copy

شاگردان عظیم جزیده این ست از بازی را  به خوبی آغاز نکردند و ۱۱ بر ۶ از حریف خود عقب افتادند و در ادامه نیز تیم شهرداری تبریز که میکائیل تاجر را در ترکیب خود داشت بازی را به خوبی پیش برد و در نهایت نیز موفق شد ست اول این بازی را با نتیجه ی ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان ببرد .

IMG_2976---Copy

تیم تعاون گنبد ست دوم این بازی را نیز با همان ترکیب ست نخست آغاز کرد و در ادامه نیز این میکائیل تاجر بود که نخستین امتیاز این ست را برای شهرداری تبریز گرفت .

IMG_3124

IMG_3175

IMG_3186

در این ست نیز درخشش تاجر و سرویس های خوب بهبودی و همچنین دریافت ضعیف تعاون باعث شد که تیم شهرداری تبریز این ست را نیز با نتیجه ی ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان ببرد .از نکات قابل توجه این ست اعتراض مصطفی وند به داور این دیدار بود که منجر به اخراج او از بازی از سوی داور و توقف چند دقیقه ای این بازی شد.

ست سوم این بازی نیز همچون دو ست گذشته با بازی خوب بازیکنان تبریزی آغاز شد ، اما در ادامه شاگردان عظیم جزیده با تشویق خوب هواداران خود موفق شدند تا در امتیاز ۱۵ با حریف خود برابر شوند و دو تیم در رقابتی تنگاتنگ ،تا امتیاز ۲۶ پیش رفتند ودر نهایت این تیم تعاون بود که با درخشش یاران خارجی خود توانست نتیجه ی این ست را ۲۹ بر ۲۷ به سود خود به پایان ببرد.

IMG_3041---Copy

در ست چهارم این دیدار نیز تیم شهرداری تبریز از همان ابتدا تیم برتر میدان بود و در نهایت نیز موفق شد این ست را با نتیجه ی ۲۵بر۱۷ به سود خود پایان بخشد.

همچنین گفتنی است که بازرگانی جواهری گنبد دیگر نماینده گنبد در این رقابت ها در مشهد به مصاف میزان این شهر رفت و با نتیجه ۳ بر ۰ بازی را به حریف مشهدی خود واگذار کرد.

در هفته دوم این رقابت ها ، که روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه انجام خواهد شد ، بازرگانی جواهری گنبد در سالن المپیک گنبد به مصاف تیم ارتعاشات صنعتی خواهد رفت و تعاون گنبد در تهران به مصاف تیم پیکانی خواهد رفت که فرهاد قائمی ستاره ملی پوش گنبدی را در ترکیب خود دارد.

IMG_3212

IMG_3207---Copy

IMG_3153---Copy

IMG_3073---Copy

IMG_3046---Copy

IMG_3098---Copy

IMG_3103

 

gonbadih3a

gonbadiha

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.