1397-07-17 10:56
1222
0
57653
گزارش؛

شهرک بخاراییان گنبد و مطالبات بر زمین مانده!

مردم شهرک بخاراییان گنبدکاووس که از حداقل مراکز تفریحی و حتی یک پارک محروم هستند، سالهاست که مطالبۀ خود را در شهرداری و شورا شهر مطرح می کنند اما گوش شنوا و به قول شورای شهر پولی برای تحقق این مطالبات نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، علی صادقی یکی از جوانان فعال اجتماعی در این منطقه است. او می گوید: صدای ما به جایی نمی رسد و شورای شهر مدام نبود بودجه را بهانه می کنند اما گناه ما چیست که تمام هزینه های لازم برای آبادی این شهرک را پرداخت کرده ایم اما شهرداری وقت به تعهد خود عمل نکرده است؟

صادقی ادامه می دهد: وقتی مطالبه ای را در شورای شهر مطرح می کنیم می گویند "چرا از ما بابت رفع مشکل خیابان24 متری این شهرک تشکر نمی کنید و هر بار مطالبه دیگری مطرح می کنید؟! " اما ما باید مطالبه هایمان را به چه کسی بگوئیم؟ از برج قابوس تا فرهنگیان فضای پارک برای جوانان و نوجوانان نیست و تنها پروژه نیمه تمام در شهرک بخارائیان است که سالهاست به دلیل نبود بودجه رها شده است.

او می گوید: مشکل اصلی شورا و شهرداری در دوره های مختلف رفتن سراغ پروژه های جدید و رها کردن پروژه های قبلی بدون به ثمر رساندن است! چرا شهرک بخاراییان ، گردان مرزی ، خیابان امام رضا()ع تا سرابی باید فضای پارک برای جوانان نداشته باشند و برای یک تفریح و یا بازی باید از این محل به بلوار دانشجو یا محلات دیگر بروند؟!

یکی از مشکلات عمده در این شهرک استفاده نوجوانان از فضای خیابان 16 متری و زمینهای اطراف خیابان برای بازی و تفریح است که هر یک به نوعی خطرناک است از یک طرف خطر ماشین و جانوارن در داخل زمینهای بیابانی و از طرفی اعتراض اهالی!

اهالی شهرک بخارائیان معتقدند شورا و شهرداری آنطور که باید به این مناطق توجه نمی کنند و علی رغم پیگیری های مداوم و وجود فیش های واریزی مبالغ درخواستی شهرداری وقت برای آبادی شهرک، همچنان بر نبود بودجه تکیه دارند و این قصه که در هر دوره از شورا باید از ابتدا برایشان توضیح داد، اهالی را خسته کرده است.

گفتنی است به دلیل عدم تحقق تعهدات شهرداری در موعد مقرر  و تورم سالهای اخیر ، شورا و شهرداری خواستار واریز مبالغ دیگر برای اجرای برخی پروژه ها در این منطقه هستند که مردم استطاعت مالی برای پرداخت آن را ندارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.