1397-08-13 10:10
882
0
58432
نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد:

حماسه حضور در راهپیمایی 13 آبان، محکومیت 40 سال جنایت آمریکا است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: آمریکا 40 سال است که تا توانسته دست به جنایت ، ترور و کشتار زده است و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان محکومیت 40 سال جنایت آنها است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام ابولفضل دیلم در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان شهرستان گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: روز 13 آبان روز ایستادگی در مقابل کسانی است که به دنبال انحراف انقلاب اسلامی بودند و و با اتکا به خداوند چهرۀ آنها رو شد.

وی افزود: این روز اهمیت زیادی دارد به طوری که امام خمینی (ره) آن را مهمتر از انقلاب اسلامی و انقلاب دوم نامگذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد اذعان کرد: با تسخیر سفارت آمریکا در ایران که به جای کار دیپلماسی به دنبال جاسوسی بودند لیبرال ها و سازش کاران مانند کف روی آب نابود شدند و ارزش های انقلاب اسلامی تقویت شد و امروز نیز بعد از گذشت 40 سال با رهبری ولی امر مسلمین مقتدرانه مقابل این افراد ایستاده ایم.

وی مقابله با استکبار را برگرفته از آیات قرآن عنوان کرد و ادامه داد: عدم اتکا به ظالمین و جنایتکاران نسبت به جامعه اسلامی پیام قرآن است چرا که طبق قرآن اتکا به دشمن آتش را به دنبال دارد.

حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه مسئولین ما باید در مقابل دشمن روحیه مقتدرانه و نترس داشته باشند و به دشمن اعتماد نکنند افزود: قهرالهی در انتظار کسانی است که نسبت به مبارزه و برائت از دشمن که پیام اولیا و انبیای الهی است توجه نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد یادآور شد: 40 سال است که دشمن ما را تحریم کرده است اما جای ناامیدی نیست و ما به راه درخشان پیش رو امیدواریم و ره آورد انقلابمان با تبعیت از ولایت ان شاالله پیروزی همه جانبه است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.