1397-09-01 05:32
1247
0
58960
فرمانده سپاه نینواگلستان:

سپاه و بسیج سد بلای ارزش ها، آبروی ملت و ولایت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: سپاه پاسداران و بسیج همواره سد بلای ارزشها، آبروی ملت و ولایت بوده و به این افتخار می کند که فلسفۀ وجودی آن انقلابی، مکتبی و مردمی بودن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سردار حسین معروفی با عنوان این مطلب در راستای افتخار بسیج در خدمات رسانی به مردم و سازندگی همچنین افزود: بسیج یک نیروی نظامی نیست بلکه یک فرهنگ و آرمان است که منطقش قرآن ، رسول خدا(ص)، اولیای الهی به ویژه سیدالشهدا(ع) می باشد و به همین خاطر بن بست شکن است.

  وی اذعان کرد: بن بست در جایی است که به ذات اقدس الهی باور نداشته باشیم این درحالی است در 8 سال دفاع مقدس که هیچ نداشتیم در مقابل دنیای کفر کوتاه نیامدیم، و با اتکا به خود باوری و عشق به خوبی ها که انقلاب و ملت ما هستند در مقابل شرق و غرب پیروز شدیم.

فرماده سپاه نینوا تاکید کرد: برخی به اشتباه تصور می‌کنند که دشمن در تحریم ها نظام اسلامی ما را هدف قرار داده است در حالیکه چون مردم ما پای اعتقاد خود به نظام و انقلاب ایستاده اند ؛ دشمن مردم ما را هدف گرفته است.

وی افزود: بسیج در کنار عرصه نظامی در هر عرصه ای که نظام نیاز داشته باشد به ویژه فرهنگی و سازندگی هوشمندانه به میدان آمده است و هیچ کجای دنیا نمی بینید که نظامی یک کشور از پادگان بیرون بیاید و افتخارش این باشد برای آبروی مردم گام بر دارد و دست به سازندگی ، ساخت مدرسه و خانه بزند.

سردار معروفی یادآور شد: بسیج نگاه نمی کند وظیفۀ کیست بلکه تمام توجه اش به این است که چه کاری بر روی زمین مانده و برای انجام آن در راستای خدمت رسانی به مردم اقدام می کند و در این مسیر ذره ای نگاه قومیتی و مذهبی ندارد.

وی خاطر نشان کرد: ورود به این عرصۀ خدمت رسانی به مردم، نیازمند یک روحیه جهادی است و در بسیج سعی شده است با تکیه بر این روحیه و مشارکت مردم به عنوان نیروی کار، هزینه های سازندگی را تا 30 درصد کاهش دهیم و تا بتوانیم با همین اعتبار خدمات بیشتری ارائه کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.