1397-09-13 15:02
1210
0
59256
مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرمانداری گنبدکاووس:

گروه کتابخوانی "پناهگاه من" ویژه دختران افغان گنبدی آغاز به کار کرد

مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: گروه کتابخوانی "پناهگاه من" ویژه دختران افغان گنبدی آغاز به کار کرد و این دومین گروه کتابخوانی ویژه بانوان است که با عنوان گروه کتابخوانی "پناهگاه من" فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سیدعلی کریمیان گفت: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری عدم توجه مردم به فرهنگ مطالعه وکتاب و کتابخوانی است و ایشان در یکی از دیدارهای خود با اعضاى گروه اجتماعى صداى جمهورى اسلامى ایران در تاریخ 29 بهمن سال 70 به این مسئله به صورت مفصل اشاره کرده اند.

qaboosnameh 4

وی با اشاره به بخشی از سخنان مقام معظم رهبری افزود: انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس که در بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی امسال موفق به کسب2  رتبه برتر ترویج کتابخوانی کشور و فعال فرهنگی نمونه کشوری شد ؛ اقدامات بسیاری در خصوص ارتقا سطح کتاب و کتابخوانی در شهرستان گنبدکاووس انجام داده است که یکی از این اقدامات تشکیل گروه های کتابخوانی خانگی به پیشنهاد فرماندار محترم و رسالت انجمن دوستداران کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

qaboosnameh 3

کریمیان دررابطه با هدف از ایجاد این گروهها اذعان کرد: بر این اعتقاد هستیم اگر کتاب و کتابخوانی در محافل و منازل برپا و اجرا شود اتوماتیک وار کنجکاوی کودکان و نوجوانان را در پی خواهد داشت و باعث توجه ویژه به امرمهم کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

مدیر انجمن دوستداران کتاب مهرگنبدکاووس در ادامه افزود: درهمین راستا در سال گذشته اولین گروه کتابخوانی با نام "کتاب و آرامش"به سرگروهی سرکار خانم سهیلا صائمی خیر کتاب دوست شهرستان آغاز به کارکرد و امسال نیز در هفته کتاب و کتابخوانی دومین گروه به نام " پناهگاه من" به سرگروهی خانم شایسته عرب از نویسندگان افغان شهرستان گنبد ویژه دختران افغان کار خود را در انجمن دوستداران کتاب آغاز کرده است.

qaboosnameh 2

مشاورفرهنگی فرماندارگنبد در ادامه افزود : از دیگر برنامه های انجمن دوستداران کتاب مهر در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف کتابخوانی است که در همین راستا به نیابت از فرماندارمحترم شهرستان و هماهنگی با آموزش و پرورش با حضور در مدارس اقدام به برگزاری این برنامه ها می کنیم.

وی ضمن تقدیر از مدیران ،معاونین و معلمان فعال در عرصه ترویج کتاب و کتابخوانی که با انجمن دوستداران کتاب مهرگنبدکاووس همکاری دارند گفت: تجلیل از این عزیزان در دستور کار انجمن است و تا کنون از 5 نفر از آنها در مدارس مختلف، با اهدا لوح تجلیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.