1397-11-11 12:02
669
0
60816
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون:

مردم مجری اصلی برنامه های چهلمین سال انقلابند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون گفت: نهضت امام بدون حضور امام شکل نمی گرفت و مردم در واقع حامی و بوجود آورنده نهضت بودند از این رو مجری تمام برنامه هایی که در این مدت انجام می شود مردم هستند.

به گزارش گلستان ما، آخوند چرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره  به برنامه های چهلمین سال انقلاب اظهار کرد: وقتی نهضت امام شکل گرفت همه مردم دعا می کردند حکومتی اسلامی که مبتنی بر ولایت فقیه است در کشور شکل بگیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون گفت: نهضت امام بدون حضور امام شکل نمی گرفت و مردم در واقع حامی و بوجود آورنده نهضت بودند از این رو  مجری تمام برنامه هایی که در این مدت انجام می شود مردم  هستند.

وی افزود: ۴۰ برنامه شاخص در ایام چهلمین سال انقلاب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳۰ برنامه روستایی و ۱۰ برنامه شهری خواهد بود.

آخوند چرکزی بیان کرد: اینچه برون اولین شهری بود که دبیرخانه چهلمین سال انقلاب در آن شروع شد و اولین برنامه هم در تاریخ ۹ دی با عنوان عطر قران بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا بخش داشلی برون از دیگر برنامه شاخص در این ایام است.

رییس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اینچه برون گفت: باوجودیکه مردم این منطقه از اهل سنت هستند اما محب اهل بیتند و قرار است در دهه فجر سه کاروان از برادران و خواهران اهل سنت به زیارت امام رضا مشرف بشوند.

آخوند چرکزی بیان کرد: مردم مرز نشیتن استقبال خوبی از انقلاب دارند و ان شالله فجر افرینان در ۲۲ بهمن به مبدان بیایند و یکبار دیگر با حضور خود دشمن را ناامید کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.