1397-11-12 19:04
1057
0
60844
بخشدار بخش مرکزی گنبدکاووس:

زمان رژیم طاغوت حتی یک وجب آسفالت راه روستایی در گنبد نداشتیم

بخشدار بخش مرکزی گنبدکاووس ارائه خدمات با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در روستای ایگدرسفلی را یکی از نمونه های بارز ارائه خدمات به روستاها عنوان کرد و گفت: در رژیم طاغوت حتی یک وجب آسفالت راه روستایی داشتیم اما با تلاش در این 40 سال عمر انقلاب اکثر روستاهای ما از این نعمت برخوردارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، رضا باقری با تاکید بر خدمات ارزنده انقلاب اسلامی با عنوان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: حجم خدمات ارائه شده در این 40 سال به ویژه در مناطق روستایی چشم گیر است و در شهرستان گنبد بیش از 95 درصد از خدمات و زیرساخت ها بعد از انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: نهادسازی از سوی امام خمینی (ره) یکی از تدابیر ارزنده ای بود که با راه اندازی نهادهایی چون بنیاد مسکن، کمیته امداد،بسیج و جهاد سازندگی خدمات به سمت مناطق محروم و روستایی سوق داده شد.

اجرای بیش از 257هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت روستایی تنها در یکسال

بخشدار مرکزی گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی و دولت نگاه ویژه ای به روستاها دارد و تنها امسال 257 هزارو 890 متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر داخل روستاها در این شهرستان انجام شده است که به جز اقدامات عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درقالب اجرای طرح هادی است.

رضا باقری تصریح کرد: اجرای این پروژه ها و همچنین 23 هزار و 150 متر طول جدول کشی جهت هدایت آب های سطحی ، نوسازی شبکه فرسوده برق در برخی روستاها و احداث سه پارک کودک روستایی از مهمترین خدمات در این روستاهاست که با هزینه 68 میلیارد و 353 میلیون ریال در 76 روستای بخش مرکزی انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به روستاها به عنوان محل های تولید اذعان کرد: با توجه به این محل ها می توان از مهاجرت اهالی روستا به شهرهای دیگر و یا حاشیه شهر جلوگیری کرد و به ظرفیت های داخل روستا معطوف شد.

وی با اشاره به گرامیداشت چهلمین سال چیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد؛ 40 برنامه شاخص مربوط به بخش مرکزی گنبدکاووس در جدول برنامه های ستاد دهه فجر ثبت شده است و علاوه بر این برنامه های در تمام روستاهای شهرستان مراسمات محلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.