1397-11-17 10:43
1205
0
60984
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس:

اهل سنت همواره مانند شیعیان در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: اهل سنت همواره مانند شیعیان در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته و همواره پایبندی خود را به آرمان های نظام اسلامی و انقلاب ثابت کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور در یادواره شهدای روستای عرب سورنگ گنبدکاووس و گرامیداشت یاد و خاطره شهید" خیلیل عطا گنبدی" با اشاره به 174 شهید اهل سنت شهرستان و همچنین شهدای اهل سنت در دیگر شهر هاافزود: حضور اهل سنت در هشت سال دفاع مقدس نشان از لبیک آنان به فرمان امام راحل برای دفاع از خاک وطن بوده است.

دشمن با ایجاد فرقه به دنبال جداسازی مردم از نظام است

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم هوشیاری در راستای حفظ وحدت تصریح کرد: همه ما باید باهوشیاری و حفظ وحدت در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب قدم برمی داریم چرا که دشمن با ایجاد فرقه به دنبال جداسازی مردم از نظام است.

انقلاب اسلامی به ما عزت و بزرگی داد

سرهنگ قاسم پور همچنین با اشاره به اینکه انقلاب باعث شد ترس، رعب و وحشت از دل مظلومان رخت ببندد  و بر دل مستکبران بیفتد؛ افزود: دلیل این ادعا را می توان در افول این روزهای اسرائیل دید که دیگر یارای مقابله و مقاومت در مقابل حزب الله و جبهه مقاومت را ندارد.

حضور میلیونی مردم در ایام الله ها از برکات انقلاب است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در ادامه سخنانش یادآور شد: باید قدر انقلاب را بدانیم و شکرگذار باشیم.این انقلاب راحت به دست نیامده است که آن را راحت از دست بدهیم.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در ایام الله ها از برکات انقلاب است و دشمنان بدانند تا جان در بدن داریم از انقلاب و رهبرمان حمایت خواهیم کرد.

مزاحمت ها مانع انحراف شعارها و اهداف انقلاب از مسیر نشد

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور اذعان کرد: بین شعارها و اهدافی که از همان ابتدا در انقلاب مطرح شد با خط مستقیم انقلاب تا کنون زاویه ای ایجاد نشد و هنوز هم شعار ها، اهداف ، خط و راه همان است و با تاسی از بیان روشن امام (ره) و رهبری حکیمانه حضرت آقا ، راه انقلاب مستقیم و درست پیش رفته است.

شهدا شاخص راه زندگی ما هستند

وی امنیت مسیر پر فرازو نشیب انقلاب را همچنین مدیون ایثارشهدا عنوان کردو گفت: وظیفه ماست در یادواره ها امنیتی که به برکت خون شهدا به عنوان تربیت یافتگان مکتب امام (ره) ایجاد شده را بیان کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس پیام رسانی دفاع مقدس را مسئولیت مهمی است و ضروری دانست و گفت: روش زندگی ما باید با تاسی از شهدا و امام شهدا باشد و انتقال فرهنگ ایثار ، جهاد و شهادت به نسل جوانان را از وظایف مهم خود بدانیم.

قاسم پور لزوم تداوم امید در جامعه را پرهیز از تفرقه و مقابله با دسیسه های دشمن عنوان کرد و گفت: باید از تفرقه بپرهیزیم و به دشمن اجازه ندهیم به میدان بیاید و راه شهدا را ادامه دهیم تا در سایه امنیتی که شهدا برای ما ایجاد کرده اند به اهداف انقلاب اسلامی که می خواهیم برسیم.

لزوم زنده نگه داشتن یادو خاطره شهیدان و خدمت بی منت به مردم

وی اظهار کرد: این مسئله را نباید فراموش کنیم که شهدا از ما چه چیزهایی می خواستند و ادامه دهنده راه امام ، انقلاب و ایثارو از خودگذشتگی باشیم. شهدا مروجان ارزش های دینی و سرمایه های ماندگار نظام و انقلاب هستنددو گرامیداشت نام و یاد شهدا زیباترین عبادت الهی و قدردانی از فداکاری این عزیزان است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس ضمن اشاره به زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا و خدمت بی منت به مردم به عنوان دو موضوع مهم در آرمان های انقلاب اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند و تنها جبران این ایثار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.