1398-01-15 11:52
920
0
62345
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس خبرداد؛

آغاز فعالیت مدارس سیل زده گنبدکاووس از 17 فروردین/خسارت 22 میلیارد ریالی سیل به مدارس

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس از رفع مشکل آبگرفتگی مدارس آسیب دیده درجریان سیل روزهای پایانی سال گذشته دراین شهرستان و آمادگی برای پذیرش دانش آموزان در 17 فروردین خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ کمال الدین نظرنژاد ظهر امروز درجمع خبرنگاران اظهار کرد: درجریان سیل اخیر در شهرستان مجموعا 60 واحد آموزشی شامل 36 مدرسه درمناطق شهری و 24 مدرسه در مناطق روستایی این شهرستان دچار خسارت شدند که عموما در حد آبگرفتگی بود.

وی مقدار خسارت وارده به مدارس گنبدکاووس درجریان سیل اخیر را 22 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از فروکش کردن سیل، اقدامات لازم برای تخلیه گل و لای و شست شوی داخل کلاس ها انجام شد و هم اکنون کلاس های درس آماده پذیرش دانش آموزان در روز 17 فروردین هستند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس اضافه کرد: در جریان سیل امسال، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونین، کارشناسان و مدیران استانی از مدارس آسیب دیده گنبدکاووس بازدید و دستورات لازم صادر کردند.

وی تصریح کرد: بر این اساس فعلا 100 عدد میز و 200 عدد صندلی دانش آموزی در اختیار آموزش و پرورش گنبدکاووس گذاشته شده که برحسب نیاز، بین مدارس آسیب دیده توزیع شده است.

نظرنژاد همچنین گفت: دانش آموزانی که در حادثه سیل امسال کتاب های درسی خود را از دست داده اند، نگران نباشند زیرا کتاب درسی تهیه و در اختیار آنان گذاشته می شود.

براساس اعلام مدیرکل آموزش و پررش گلستان ، مدارس شهرستان های آق قلا و گیشان تا 24 فرودین ماه تعطیل اعلام شد.

همچنین کلیه مدارس مدارس بندر ترکمن 17 فروردین ماه دایر خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.