1398-01-16 12:24
1244
0
62363
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان؛

هیچ مرزی در دفاع از حق، وجود ندارد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان گفت: در دفاع از حق هیچ مرزی وجود ندارد و در دفاع از حق و اسلام ناب، قرآن و مکتب یک مسلمان در هر نقطه ای از کرۀ زمین باشد باید وظیفه خود را انجام دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سردار علی ملک شاهکویی در دومین سالگرد شهید بسیجی مدافع حرم " مهدی شکوری" که در مسجد پنج تن آل عبا شهرستان گنبدکاووس برگزار شد اذعان کرد: اگر ندانیم شهدا برای چه رفتند و برای چه جانشان را در سوریه و اقصی بلاد اسلامی فدا کردند شاید در محاسباتمان اشتباه کنیم.

qaboosnameh 2

وی اضافه کرد: اسلام و انقلاب اسلامی مرز و سرزمین نمی شناسد و در هر نقطه ای از زمین حق مورد ظلم قرارگیرد یک مسلمان باید تکلیف خود را انجام دهد و طبق آیه صریح قرآن به داد مظلوم برسد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان شهدای ما جوانان بیکارو بدون سواد و تخصص نبودند که از بیکاری به جنگ بروند بلکه زیباترین و باهوشترین و بهترین جوانان در دفاع مقدس در مقابل قویترین ارتش خاورمیانه حماسه آفریدند.

qaboosnameh 3

سردار ملک ادامه داد:  درزمانیکه در سوریه نیز نیاز به کمک بود با ندای ولی امر جوانان ما برای دفاع وارد میدان شدند و جانانه و مردانه در سرزمین سوریه جنگیدند و به فیض شهادت رسیدند.  ما وظیفه داریم از آرمان این شهدا که دفاع از حق و حقیقت ، اسلام ناب و تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است پیروی کنیم.

qaboosnameh 4

وی تصریح کرد: در رضوان الهی بر این شهدا و مادران و پدرانی که چنین انسانهای پاکی را در دامن خود پرورش دادند باز است و امروز امام و رهبرمان به پشتوانه این ملت در مقابل یاوه گویی های استکبار ایستاده اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان به اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم به ویژه شهید شکوری و همرزمانش اظهار کرد: شهید شکوری به عنوان نیروی داوطلب در کنار سایر برداردان بسیجی و کادر که همگی داوطلبانه برای دفاع به استان حمام سوریه اعزام شدند حماسه بزرگ را آفرید  و خط دشمن که غیر قابل عبور بود شکست و دشمن عقب نشینی کرد و در این حین شهید شکوری با اصابت ترکش خمپاره به سرش به شهادت رسید.

وی خاطر نشان کرد: خون این شهدا باعث شد استان حمام که یکی از استان های مهم سوریه بود سقوط نکند واگر این استان سقوط می کرد راه زمینی به دمشق بسته می شد. و حماسه ای که همه شهدای ایرانی لبنانی افغانی و سوری آفریدند  باعث شد این جبهه حفظ شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در بخش دیگری از سخنانش حماسه کمک رسانی مردم و بسیجیان  به مردم سیل زده را تجلی  فرمان رهبر انقلاب برای بسیج کلیه امکانات نیروهای مسلح برای مردم سیل زده عنوان کرد و گفت: حماسه دفاع مقدس را یکبار دیگر به چشم دیدیم ومردم  بردران اهل سنت ما را در آغوش گرفتند و کمک کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.