1398-02-21 19:02
1102
0
63154
مدیرکل بنیادمسکن گنبدکاووس:

کمک بلاعوض تعمیر مسکن و لوازم خانگی به سیل‌زدگان گنبدی پرداخت می‌شود

مدیرکل بنیادمسکن گنبدکاووس گفت: به صاحبان واحدهایی مسکونی که نیاز به تعمیرات دارند و یا لوازم خانگی آنان دچار خسارت شده است، تا سقف ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض دولت پرداخت می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، ولی‌الله رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در حوادث اخیر دو هزار و 837 واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان دچار خسارت شده است.

وی افزود: علاوه بر خسارت‌هایی که به واحدهای مسکونی وارد شده است، لوازم خانگی یک‌هزار و 106 خانواده نیز در جریان آب‌گرفتگی و سیل اخیر دچار خسارت شد که به این افراد در قالب معیشت، کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیادمسکن گنبدکاووس بیان داشت: به صاحبان واحدهایی مسکونی که نیاز به تعمیرات دارند و یا لوازم خانگی آنان دچار خسارت شده است، تا سقف 50 میلیون ریال کمک بلاعوض دولت پرداخت می‌شود.

وی گفت: افرادی که تاکنون نسبت به تکمیل پرونده و یا اعلام شماره حساب به بنیادمسکن اقدام نکردند، می‌توانند با مراجعه به محل استقرار کارشناسان این نهاد در ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان، جنب بیمارستان شهدای 12 دی، پرونده خود را تکمیل کنند.

رضایی افزود: پرداخت کمک بلاعوض دولت به سیل‌زدگان به غیر از تسهیلات قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده برای تعمیرات هر واحد مسکونی بوده که برحسب میزان خسارت تا سقف 150 میلیون ریال است. سقف کمک بلاعوض دولت به این دو گروه برحسب میزان خسارت تا 50 میلیون ریال است که به حساب افراد آسیب‌دیده از سیل واریز می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.