1398-04-25 17:59
1143
0
64431
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس؛

خودسازی مقدمه احیای دین است/ عمق بخشی معارف دینی لازمه تعالی گفتمان انقلاب اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: کسی می تواند احیاگر امر دین باشد که پله های خودسازی و عبودیت و تقوای الهی را در همه زمینه ها رعایت کند و این خود سازی است که مقدمه احیاگری دین است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام رضا دیلمی در جمع شبکه ی شجره ی طیبه صالحین شهرستان گنبد با عنوان این مطلب و با اشاره به مولفه های نظام انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت خودسازی و جامعه سازی در ایجاد تمدن نوین اسلامی افزود: شهدا طلایه دار خودسازی و عبودیت بودند لذا هر جا نام شهدا به میان می آید تحول آفرین است.

qaboosnameh 1

وی صبر فعال و استقامت پایدار، تقوا، احسان و گذشت، تکلیف گرایی، جبهه شناسی ، دشمن شناسی، ولایت مداری و تلاش برای انزوا و ناامید کردن دشمن را از ویژگی های مهم شهدا برشمرد و آن را نتیجه کار فرهنگی و بصیرتی در گفتمان متعالی شجره ی طیبه بسیج و تفکر انقلابی دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: احیا و ساختارسازی و نهادینه کردن گفتمان بسیج مردمی به دست امام راحل(ره) معجزۀ قرن است و امروز ثمرات با عظمت آن در جهان در مقابله با استکبار جهانی بر همگان هویدا است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گنبد همچنین بیان داشت: کادرسازی و عمق بخشی معارف دینی و بصیرتی برای تعالی گفتمان انقلاب اسلامی در گام دوم با محوریت جوانان امروز یک تکلیف است و دشمن از این راهبرد مهم در هراس است.

وی خاطرنشان کرد: انسان تا از تعلقات و وابستگی های دنیوی جدا نشود و مهاجرت نکند نمی تواند به مرز مجاهدت فی سبیل الله برسد و در نزد خداوند متعال عزت پیدا کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.