1398-06-03 15:03
1282
0
65117
معاون استاندار گلستان خبرداد:

۳۰۴۳ میلیارد ریال ، اعتبار بودجه پروژه‌های هفته دولت در گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: در هفته دولت امسال ۲۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی با هزینه افزون بر ۳۰۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی با اشتغالزایی ۴۲۳ نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از این تعدا پروژه پروژه های عمرانی قابل افتتاح 106 پروژه با اعتبار 1090میلیارد ریال است  و پروژه های اقتصادی قابل افتتاح نیز 106 پروژه با اعتبار 1410 میلیارد ریال می باشد که در مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح 212 پروژه با اعتبار 2500 میلیارد ریال است.

وی همچنین اضافه کرد: پروژه های عمرانی  قابل کلنگ زنی امسال نیز 30 پروژه با اعتبار 5180میلیارد ریال و همچنین پروژه های اقتصادی قابل کلنگ زنی 1 پروژه با اعتبار 24 میلیارد ریال است که در مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی قابل کلنگ زنی 31 پروژه با اعتبار 542 میلیارد و 620 میلیون ریال می شود.

عبدالقدیر کریمی در ادامه با مقایسه پروژه های دولت از سال 92 تا سال 98 با اشاره به روند صعودی آن گفت: در سال 92 با 300 میلیارد ریال اعتبار شروع شده است و در سال 98 به ۳۰۴۳ میلیارد ریال رسیده است.

وی پروژه های هفته دولت سال گذشته را 519  پروژه عنوان کرد با اعتبار2668 میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح شده است.

 اجرای 89 برنامه فرهنگی اجتماعی و ورزشی در هفته دولت

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس در این نشست همچنین گفت: در هفته دولت امسال 89 برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس اجرایی خواهد شد و از مردم،بزرگان ،معتمدین و علمای اهل تشیع و اهل تسنن شهرستان می خواهیم جهت دلگرمی مدیران و خادمان خود در برنامه های هفته دولت شرکت کنند.

وی با اشاره به وحدت همه اقوام شهرستان در مسیرآبادانی خاطرنشان کرد: نگاه مثبتی که در برخی شهرستان های خوب کشور وجود دارد و خارج از تعصبات سیاسی،حزبی،قومی با یک نگاه واحد و مشترک بین همه بزرگان شهرستان و با وحدت و اتحاد و همدلی مسیر شهرستان را در مسیر آبادانی،توسعه و پیشرفت پیش میبرند را در گنبد شاهد هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.